Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Plages med at tlf slår seg av om vinteren pga kulde, så må nesten ha ny. Lyst på noe helt annet nå, og ei på jobb hadde en Huawei P8 lite, og den var hun veldig fornøyd med. Den er jo billig, koster bare 1999,- og det passer meg igrunn helt utmerket. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 19b2c...80f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Har også Huawei og jeg er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 26e67...d2b
klg,2 boys now:) Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Svigerinnen min har den og er ikke fornøyd.dårlig batteri og veldig lite lagring
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Mannen og en unge har, de er fornøyde. Mannen kjøpte akkurat, så det tells vel ikke emr enn at han err fornøyd nå. Aner ikke med batteri osv. Ungen har hatt den i snart to år tror jeg, hun er for øyd enda og regner med hun hadde klage fort om det var noe med feks batteri. At de blir dårlige er jo normalt, men forskjell på om det skjer fort. Mannens samsung skjedde det fort med. Kjøpte nytt batteri og skjedde fort igjen. Anonymous poster hash: f2896...6dd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Har en eldre type og jeg HATER DEN INTENST! Anonymous poster hash: 23dbf...b43
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har Huawei p8 light. Fornøyd :-) Anonymous poster hash: a79f9...86b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg hadde en av de billige (den som koster 999 på expert). Stikkordet er hadde. Treg, dårlige bilder, dårlig batteri, klarte ikke flere app'er/faner samtidig... Jeg ble gal, og kjøpte ny! Kan godt være de dyrere modellene er bedre, anbefaler deg å lese tester på nettet! Anonymous poster hash: c5462...963
Lurifaxa Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Har Huawei honor 6. Veldig fornøyd med den. Den fikk veldig god score på test i fjor. Det som er lurt, er å oppdatere telefonen når før du skal bruke den. Da blir batteritiden forbedret også. :-) Huawei har gått over til Android, så det er veldig supert!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2015 #9 Skrevet 10. oktober 2015 De to eldste barna har det. Svigerfar har det også. Alle tre er de veldig fornøyd. En kamerat av mannen har det også og han er også veldig fornøyd. (Spurte og grov om hans erfaringer før vi kjøpte til barna.) Generelt er inntrykket mitt at det er helt greie telefoner. Mye for pengene i forhold til mange andre merker. Anonymous poster hash: 93b49...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå