Gå til innhold

Hvordan kan en mann bli tvunget til å voldta?

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er ganske velkjent at menn gjerne kan få reisning om de f.eks er redde. Også i ubehagelige situasjoner. Dette har ikke noe med opphisselse og gjøre. Jeg synes ikke det er merkelig at en mann får stiv penis i en slik situasjon.

Anonymous poster hash: 3d2fa...056

Men det er jo snakk om litt mer enn bare å være redd. Det er snakk om å vite at man gjør noe grusomt mot et annet menneske - være inne i et annet menneske som gråter av smerte og avsky. Og så et til. Og enda et. Og enda et. Jeg ville egentlig synes det var rart dersom man klarte å foreta et slikt overgrep med en gjenstand (vet jeg skrev over at jeg kunne forstå det, men ved nærmere ettertanke kan jeg ikke det) - det blir jo som å utføre tortur. Det ER tortur. At man i det hele tatt kan gjøre noe slikt under tvang er ikke til å tro. Og at man kan få sin egen kropp til å lystre? Jeg synes det er veldig, veldig rart. Det betyr ikke at jeg ikke kan akseptere at det skjer, men jeg fatter ikke hvordan det er mulig.

HI

Anonymous poster hash: 974d4...8cd

Jeg fatter ikke hvordan det er å være mann i det hele tatt. Jeg har latt meg fortelle at pikken ofte lever sitt eget liv, så akkurat det har jeg slutta å lure på.

Når det gjelder "hvordan klarer folk å være grusomme på kommando", så er det behandlet i både faglitteraturen og skjønnlitteraturen.

Hemingway har en grusom beskrivelse i "Klokkene ringer for deg", tror jeg det var, om hvordan en landsby lynsjer sine naboer og venner (fælt, med ljå og spett) fordi de er i blodtåka. Hvordan man gradvis "umenneskeliggjør" dem man lynsjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe rarere enn at kvinner kan bli opphisset og faktisk få orgasme under en voldtekt. Kroppen kan reagere fysisk selv om man ikke liker det.

Anonymous poster hash: 3e46a...b99

Er det ikke rarere, synes du? Det er jo ikke bare snakk om at man utsettes for noe man ikke ønsker selv, men at man gjør noe grusomt mot et annet menneske.

HI

Skrevet

Det er ikke noe rarere enn at kvinner kan bli opphisset og faktisk få orgasme under en voldtekt. Kroppen kan reagere fysisk selv om man ikke liker det.

Er det ikke rarere, synes du? Det er jo ikke bare snakk om at man utsettes for noe man ikke ønsker selv, men at man gjør noe grusomt mot et annet menneske.

HI

For å berge sit eget eller barnas liv for eksempel. Tipper du kunnebegå ganske grusomme tin selv om alternativet var voldtekt av din 3 åring før hun ble langsomt partert før hun ble drept mens du så på.

Skrevet

Tror dere voldtekt bare er penis inn i vagina ???

Anonymous poster hash: 887df...165

Skrevet

Tror dere voldtekt bare er penis inn i vagina ???

Anonymous poster hash: 887df...165

Nei. Men her var det akkurat det jeg lurte på. 

HI

Skrevet

Det jeg synes er vanskeligst å forstå, er hvordan menn(esker) kan tvinge andre mennesker til å begå slike barbariske handlinger. Jeg mister helt troen og optimismen. 

Anonymous poster hash: 55773...c4e
Skrevet

Det jeg synes er vanskeligst å forstå, er hvordan menn(esker) kan tvinge andre mennesker til å begå slike barbariske handlinger. Jeg mister helt troen og optimismen. 

Anonymous poster hash: 55773...c4e

Det har du jo selvfølgelig rett i - det burde jo være det mest ubegripelige av alt. 

HI

Skrevet

Voldtekt skjer ikke bare med penis.

Finnes nok av folk som er blitt voldtatt med gjenstander.

Forresten kjenner jeg ei som fikk orgasme mens hun ble misbrukt. Hun hater deg selv for det, men der er jo kun kroppen som reagerer fysisk, det var og er jo helt jævlig for henne likevel, og hun ble utsatt for grufulle ting man ikke hadde trodd noen kunne bli opphisset av.

Det beviser vare at kroppen av og til lever sitt eget liv

Anonymous poster hash: d985c...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...