Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Hun sovner rundt 18.00 hver kveld og sover til 09. hver morgen. I 11-tiden er hun så trøtt igjen at hun finner flaska og sier "melk" og "natta". Da sover hun til 14.00 om hun får lov, men pleier å vekke henne etter to timer maks. Den siste tiden vil hun heller ikke spise noe særlig. Måtte mate henne idag for å få i henne frokost. Har jeksler på vei så har tenkt dette er grunnen til dårlig matlyst. Hun er aktiv den tiden hun er våken da, men vil at jeg skal være der hele tiden. Kan ikke gå mer enn 1 meter fra henne uten at hun gråter. Med de andre har jeg vært utslitt av lite søvn, nå er jeg bekymret for for mye søvn? Igår sovnet hun 17.30 og sov til 09.30 idag. Kl 11 sovnet hun igjen og sover enda. Skal vekke henne nå. Normalt eller bør jeg sjekke om hun mangler noe? Anonymous poster hash: 23ac5...551
TPK Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Dette høres ikke normalt ut nei. Jeg ville gått til lege og testet for vitaminer, jern o.l.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Ja, får ringe på mandag. Anonymous poster hash: 23ac5...551
Salomine Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Enig. Trenger ikke være noe, men få det sjekket raskt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Vokseperiode? De blir søvnige når de vokser fort. Mål og vei henne nå, og så hver 14.dag en periode? Da vil du se om hun er i ferd med å gjøre er veksthopp? Anonymous poster hash: 9fe2b...cba
Ladybird2014 Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Høres ut som d-vitaminmangel, lite jern e.l. Håper dere finner ut av det😊
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har cøliaki, men har ikke merket noe på magen hennes da. Men så igjen merket ikke jeg det på magen heller, ble bare innlagt med veldig lav blodprosent. Håper ikke det er cøliaki da.. HI Anonymous poster hash: 23ac5...551
Gjest Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Den eldste her var slik som du beskriver, i samme alder. Han drakk for mye melk slik at han fikk jernmangel i følge legen. Kanskje sjekke henne ut for det
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Hun drikker veldig lite melk. Drikker en del hipp enda da hun elsker å kose seg med en flaske før tannpussen. Trodde det var jern i hipp2? HI Anonymous poster hash: 23ac5...551
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Sammenligner du ungen din med mitt eldste barn er det unormalt. Sammenligner du henne mot mitt yngst barn er hun helt normal. En sove unge og en ikke sove unge. Hun som er soveunge sov utrolig mye, men var ekstremt aktiv når hun var våken. Gikk i ett fra hun åpnet lynene til de datt igjen. Nå var hun slik fra hun ble født, så det var bare slik. Lege og helsesøster reagerte ikke på dette. Anonymous poster hash: e4bb7...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå