Gå til innhold

Bekymret for 1,5-åringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sovner rundt 18.00 hver kveld og sover til 09. hver morgen. I 11-tiden er hun så trøtt igjen at hun finner flaska og sier "melk" og "natta". Da sover hun til 14.00 om hun får lov, men pleier å vekke henne etter to timer maks.

Den siste tiden vil hun heller ikke spise noe særlig. Måtte mate henne idag for å få i henne frokost. Har jeksler på vei så har tenkt dette er grunnen til dårlig matlyst.

Hun er aktiv den tiden hun er våken da, men vil at jeg skal være der hele tiden. Kan ikke gå mer enn 1 meter fra henne uten at hun gråter. Med de andre har jeg vært utslitt av lite søvn, nå er jeg bekymret for for mye søvn?

Igår sovnet hun 17.30 og sov til 09.30 idag. Kl 11 sovnet hun igjen og sover enda. Skal vekke henne nå. Normalt eller bør jeg sjekke om hun mangler noe?

Anonymous poster hash: 23ac5...551

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ikke normalt ut nei. Jeg ville gått til lege og testet for vitaminer, jern o.l.

Skrevet

Ja, får ringe på mandag.

Skrevet

Enig. Trenger ikke være noe, men få det sjekket raskt.

Skrevet

Vokseperiode? De blir søvnige når de vokser fort. Mål og vei henne nå, og så hver 14.dag en periode? Da vil du se om hun er i ferd med å gjøre er veksthopp?

Anonymous poster hash: 9fe2b...cba

Skrevet

Høres ut som d-vitaminmangel, lite jern e.l. Håper dere finner ut av det😊

Skrevet

Jeg har cøliaki, men har ikke merket noe på magen hennes da. Men så igjen merket ikke jeg det på magen heller, ble bare innlagt med veldig lav blodprosent. Håper ikke det er cøliaki da..

HI

Skrevet

Den eldste her var slik som du beskriver, i samme alder. Han drakk for mye melk slik at han fikk jernmangel i følge legen. Kanskje sjekke henne ut for det :)

Skrevet

Hun drikker veldig lite melk. Drikker en del hipp enda da hun elsker å kose seg med en flaske før tannpussen. Trodde det var jern i hipp2?

HI

Skrevet

Sammenligner du ungen din med mitt eldste barn er det unormalt. Sammenligner du henne mot mitt yngst barn er hun helt normal.

En sove unge og en ikke sove unge. Hun som er soveunge sov utrolig mye, men var ekstremt aktiv når hun var våken. Gikk i ett fra hun åpnet lynene til de datt igjen. Nå var hun slik fra hun ble født, så det var bare slik. Lege og helsesøster reagerte ikke på dette.

Anonymous poster hash: e4bb7...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...