Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Okei, hvor manger her har sett endringer på kroppen ved bruk av rockering?Blir man virkelig kvitt magen etterhvert??  Anonymous poster hash: 83040...9f4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Bump  Anonymous poster hash: 8f2ab...d92
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Lurer også på dette! Har lyst til å prøve.  Anonymous poster hash: 00d09...386
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Fikk smalere midje og sterkere magemuskler enn jeg noengang hadde hatt. Rock i vei! Tips: ta bilde av deg selv i undertøy en fast dag i uka, du vil se resultatene etter hvert.  Anonymous poster hash: be146...68c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg tror det har en del å gjøre med hvordan kroppen ser ut i utgangspunktet. Selv er jeg ganske slank, men hadde ikke trent magemuskeler siden fødsel. Jeg fikk litt mer markert midje etter å ha brukt ringen en stund, men bare akkurat i midjen. Magen, rundt navlen, var uendret. Venninnen min hevdet at hun minsket 10 cm rundt midjen ved bruk av ring. Hun var mye mer utrent enn meg i utgangspunktet, så hun strammet antakelig opp mer. Husk at ringen ikke fjerner fett, den strammer kun opp musklene. Anonymous poster hash: 10c9b...e7d
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015  Jeg tror det har en del Ã¥ gjøre med hvordan kroppen ser ut i utgangspunktet. Selv er jeg ganske slank, men hadde ikke trent magemuskeler siden fødsel. Jeg fikk litt mer markert midje etter Ã¥ ha brukt ringen en stund, men bare akkurat i midjen. Magen, rundt navlen, var uendret. Venninnen min hevdet at hun minsket 10 cm rundt midjen ved bruk av ring. Hun var mye mer utrent enn meg i utgangspunktet, sÃ¥ hun strammet antakelig opp mer. Husk at ringen ikke fjerner fett, den strammer kun opp musklene.  Anonymous poster hash: 10c9b...e7d  Men om du rocker i 20 min sÃ¥ er du jo i aktivitet de minuttene og det er jo en god ting om man vil ned i vekt.Â
klg,2 boys now:) Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Eneste formen for punktslanking som fungerer.dritt vondt i starten,men fungerer helt klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå