GÃ¥ til innhold

Rock'N rolla💃

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, hvor manger her har sett endringer på kroppen ved bruk av rockering?Blir man virkelig kvitt magen etterhvert??

Anonymous poster hash: 83040...9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bump

Anonymous poster hash: 8f2ab...d92

Skrevet

Lurer også på dette! Har lyst til å prøve.

Anonymous poster hash: 00d09...386

Skrevet

Fikk smalere midje og sterkere magemuskler enn jeg noengang hadde hatt. Rock i vei! Tips: ta bilde av deg selv i undertøy en fast dag i uka, du vil se resultatene etter hvert.

Anonymous poster hash: be146...68c

Skrevet

Jeg tror det har en del å gjøre med hvordan kroppen ser ut i utgangspunktet. Selv er jeg ganske slank, men hadde ikke trent magemuskeler siden fødsel. Jeg fikk litt mer markert midje etter å ha brukt ringen en stund, men bare akkurat i midjen. Magen, rundt navlen, var uendret. Venninnen min hevdet at hun minsket 10 cm rundt midjen ved bruk av ring. Hun var mye mer utrent enn meg i utgangspunktet, så hun strammet antakelig opp mer. Husk at ringen ikke fjerner fett, den strammer kun opp musklene.

Anonymous poster hash: 10c9b...e7d
Skrevet

Jeg tror det har en del å gjøre med hvordan kroppen ser ut i utgangspunktet. Selv er jeg ganske slank, men hadde ikke trent magemuskeler siden fødsel. Jeg fikk litt mer markert midje etter å ha brukt ringen en stund, men bare akkurat i midjen. Magen, rundt navlen, var uendret. Venninnen min hevdet at hun minsket 10 cm rundt midjen ved bruk av ring. Hun var mye mer utrent enn meg i utgangspunktet, så hun strammet antakelig opp mer. Husk at ringen ikke fjerner fett, den strammer kun opp musklene.

Anonymous poster hash: 10c9b...e7d

Men om du rocker i 20 min så er du jo i aktivitet de minuttene og det er jo en god ting om man vil ned i vekt. 

Skrevet

Eneste formen for punktslanking som fungerer.dritt vondt i starten,men fungerer helt klart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...