Gå til innhold

Sliten, gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel normalt å være så sliten?

Er høygravid, 3 uker til termin. Men jeg er så sliten :( og utrolig stressa, klarer ikke å sove på dagtid og sover dårlig om natten. Er på gråten hele dagen fordi jeg er sliten. Har vondt hele tiden, klarer nesten ikke å gå pga bekkensmerter og så er jeg svimmel. Det er det andre barnet og jeg var ikke i så dårlig form med første barnet. 2 år mellom dem.

Orker ikke folk, skal ha besøk snart og gråter nesten bare ved tanken på det. Jeg er liksom ikke trøtt heller, bare sliten og deppa. Får kynnere hele tiden. Jeg "mangler ingenting" av mineraler osv, så vet ikke hva det er.

Det er så mye, har vært på samtale med sykehus, fødselsforberedende og er deppa i etterkant. Får ikke smertelindring ved fødsel av medisinske grunner. Får ikke komme på hotell etterpå. Mannen forventer at jeg rydder og ordner, og JEG har tatt ansvaret for alle innkjøp :( det er slitsomt å bære hele byrden selv.

Vet ikke hva jeg ville, annet enn å høre om flere var slitne og på gråten mot slutten.

Anonymous poster hash: 1c378...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg var akkurat sånn med nr. to. Det er jo også slitsomt å haen toåring å ta seg av. Du må snakke med mannen og si at han må ta mer ansvar hjemme, med innkjøp og alt sånt, for nå har du nok ned deg selv en stund. Det lille du har av overskudd bør gå til toåringen.

Skrevet

Ja, jeg var akkurat sånn med nr. to. Det er jo også slitsomt å haen toåring å ta seg av. Du må snakke med mannen og si at han må ta mer ansvar hjemme, med innkjøp og alt sånt, for nå har du nok ned deg selv en stund. Det lille du har av overskudd bør gå til toåringen.

Ja, jeg må nok gjøre det.

Anonymous poster hash: 1c378...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...