Gå til innhold

Argh! River av meg hodet pga mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ganske dårlig økonomi for tida da jeg er student! Det går rundt, men det er knapt! Han vil kjøpe ved nå neste lønning til 2000! Han sier det er billigere enn å bruke ovner - på sikt! Ja, det er helt sant, men det fører til at vi kommer til å ha null igjen to uker før lønning igjen!! Har prøvd å spare litt til det, men det er umulig! Så sa vi baRe møtte bruke ovnene litt til, og heller prøve å spare igjen, på forhånd! Det er viset ikke aktuelt! Hva pokker feiler det ham!? Er det virkelig ikke SÅ nøye for ham om barna får mat eller ikke?

Foreslo også at han kunne kjøpe mindre mengde med ved, men da har jeg visst heeeelt teit! Da kom veden til å være dyrere pr. sekk!

Argh!!! 😖

Anonymous poster hash: 838e5...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere lurer på hva jeg vil med innlegget: utblåsning!!!!!

Og foresten, det er spille sånn at vi går å fryser, ovnene fungerer fint, men strømmen blir litt dyrere, men det er overkommelig så lenge vi bare betaler litt om gangen!

Skrevet

Kjenner dere ingen som har skau?

Anonymous poster hash: 25361...8ca

Skrevet

Kjenner dere ingen som har skau?

Anonymous poster hash: 25361...8ca

Nope...

Skrevet

Her koster en palle ved ca 1100kr, så for 2000kr må det bli myyye ved! Har dere ikke varmepumpe? eller ha på ovnene litt på dagen og fyre litt om kvelden?

Skrevet

Her koster en palle ved ca 1100kr, så for 2000kr må det bli myyye ved! Har dere ikke varmepumpe? eller ha på ovnene litt på dagen og fyre litt om kvelden?

Vi har ikke varmepumpe.. Joda vi kunne jo ha fyrt om kvelden, dagen er vi jo ikke hjemme, men det er den veden da! Vi kunne ha brukt 500 på ved ca , vi slipper å kjøpe en gang i mnd, mnd kanskje pr2.mnd? Men det går han ikke med på for det blir dyrere enn å kjøpe for hele vinteren på en gang - på sikt! (Han bruker mye det at det er billigere på sikt, og hadde vært enig om vi hadde hatt råd!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...