Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Lille pÄ 8,5 mnd satt Ä badet mens jeg satt atme badekaret. Jeg strakk meg etter sÄpen hans, da han tok hodet ned mot vannet Ä pustet litt inn, han hostet en del etterpÄ men ikke mye! Er sÄÄ redd for tÞrrdrukning! Burde jeg dra til legen med han? Han virker jo helt fin, og smilte rett erter at han var ferdi Ä hoste som varte bare noen sekundet..  Anonymous poster hash: 6279a...bd8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Du er hysterisk ja. Slapp av! FÞlg med ut over dagen,men du trenger ikke gÄ til legen nÄ.  Anonymous poster hash: 44618...e59
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Hysterisk  Anonymous poster hash: 2fb4c...178
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 SÄ lenge han er frisk og fin nÄ, sÄ gÄr det nok bra Bare fÞlg litt med de neste timene sÄ. Blir du usikker sÄ drar du til legen for sikkerhets skyld.   Vi hadde nettopp et uhell i syden hvor femÄringen havnet under vann i ca 10 sekunder. Det hÞres ikke lenge ut, men den tiden det tok fÞr noen fikk ham over vann fÞltes ut som en evighet. Uansett, jeg var jo livredd. Han hostet ikke opp noe vann heller og var helt fin i formen, bortsett fra at han ble litt skremt av hendelsen. De neste 24 timene var uutholdelige for meg for man har jo lest sÄ mye om tÞrrdrukning pÄ nettet den siste tiden.  Men det gikk helt fint.. Jeg leste opp og ned pÄ nettet og tÞrrdrukning er faktisk utrolig sjeldent. Jeg fant kanskje to-tre tilfeller skrevet om pÄ forum og i aviser i lÞpet av de siste 10-15 Ärene. SÄ det er veldig sjeldent! Anonymous poster hash: d7d9b...b59
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Akkurat dette bÞr du faktisk vÊre litt hysterisk for. Er du uheldig skal det veldig lite til fÞr det blir komplikasjoner og sekundÊr drukning kan skje. Sjansen for at det skjer er ikke stor, men fÞlg med utover dagen uansett og ikke vÊr redd for Ä ringe legevakt om han skulle bli spessielt trÞtt, kvalm, eller virker redusert pÄ andre mÄter.  TÞrdrukning er egentlig noe annet, men begrepene gÄr litt om hverandre i det daglige.  http://butikk.folkehjelp.no/blog/sekundar-drukning-og-torrdrukning Anonymous poster hash: d512a...8b2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Dette er storm i et vannglass - no pun intended. Hvis det skal inntreffe tÞrrdrukning ELLER sekundÊr drukning, mÄ vann finne veien ned i lungene. Ikke bare i luftrÞret eller bronkiene. Dét klarer han ikke pÄ et halvt sekund under og to host...  Anonymous poster hash: 4ee20...345
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Huff ja jeg vet jeg er hysterisk! Men jeg er sĂ„ redd det skal skje noe til lille gullet mittđ Jeg har bare han i denne verden  Anonymous poster hash: 6279a...bd8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Huff ja jeg vet jeg er hysterisk! Men jeg er sĂ„ redd det skal skje noe til lille gullet mittđ Jeg har bare han i denne verden  Anonymous poster hash: 6279a...bd8 Hvis du vil at lille gullet ditt skal ha det best mulig bĂžr du kanskje slutte Ă„ dyrke farefantasiene dine. Ă ha en overbeskyttende mor er ikke med pĂ„ Ă„ gjĂžre unger trygge og kompetente.  Anonymous poster hash: 4ee20...345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ