GĂ„ til innhold

Herregud!! Hysterisk mamma!đŸ‘‡đŸœ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille pÄ 8,5 mnd satt Ä badet mens jeg satt atme badekaret. Jeg strakk meg etter sÄpen hans, da han tok hodet ned mot vannet Ä pustet litt inn, han hostet en del etterpÄ men ikke mye! Er sÄÄ redd for tÞrrdrukning! Burde jeg dra til legen med han? Han virker jo helt fin, og smilte rett erter at han var ferdi Ä hoste som varte bare noen sekundet..

Anonymous poster hash: 6279a...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er hysterisk ja. Slapp av! FÞlg med ut over dagen,men du trenger ikke gÄ til legen nÄ.

Anonymous poster hash: 44618...e59

Skrevet

Hysterisk

Anonymous poster hash: 2fb4c...178

Skrevet

SÄ lenge han er frisk og fin nÄ, sÄ gÄr det nok bra :) Bare fÞlg litt med de neste timene sÄ. Blir du usikker sÄ drar du til legen for sikkerhets skyld.  

Vi hadde nettopp et uhell i syden hvor femÄringen havnet under vann i ca 10 sekunder. Det hÞres ikke lenge ut, men den tiden det tok fÞr noen fikk ham over vann fÞltes ut som en evighet. 

Uansett, jeg var jo livredd. Han hostet ikke opp noe vann heller og var helt fin i formen, bortsett fra at han ble litt skremt av hendelsen. De neste 24 timene var uutholdelige for meg for man har jo lest sÄ mye om tÞrrdrukning pÄ nettet den siste tiden. 

Men det gikk helt fint.. Jeg leste opp og ned pÄ nettet og tÞrrdrukning er faktisk utrolig sjeldent. Jeg fant kanskje to-tre tilfeller skrevet om pÄ forum og i aviser i lÞpet av de siste 10-15 Ärene. SÄ det er veldig sjeldent! 

Anonymous poster hash: d7d9b...b59
Skrevet

Akkurat dette bÞr du faktisk vÊre litt hysterisk for. Er du uheldig skal det veldig lite til fÞr det blir komplikasjoner og sekundÊr drukning kan skje. Sjansen for at det skjer er ikke stor, men fÞlg med utover dagen uansett og ikke vÊr redd for Ä ringe legevakt om han skulle bli spessielt trÞtt, kvalm, eller virker redusert pÄ andre mÄter.

TÞrdrukning er egentlig noe annet, men begrepene gÄr litt om hverandre i det daglige.

http://butikk.folkehjelp.no/blog/sekundar-drukning-og-torrdrukning

Anonymous poster hash: d512a...8b2
Skrevet

Dette er storm i et vannglass - no pun intended.

Hvis det skal inntreffe tÞrrdrukning ELLER sekundÊr drukning, mÄ vann finne veien ned i lungene. Ikke bare i luftrÞret eller bronkiene. Dét klarer han ikke pÄ et halvt sekund under og to host...

Anonymous poster hash: 4ee20...345

Skrevet

Huff ja jeg vet jeg er hysterisk! Men jeg er sĂ„ redd det skal skje noe til lille gullet mitt💙 Jeg har bare han i denne verden

Skrevet

Huff ja jeg vet jeg er hysterisk! Men jeg er sĂ„ redd det skal skje noe til lille gullet mitt💙 Jeg har bare han i denne verden

Hvis du vil at lille gullet ditt skal ha det best mulig bĂžr du kanskje slutte Ă„ dyrke farefantasiene dine. Å ha en overbeskyttende mor er ikke med pĂ„ Ă„ gjĂžre unger trygge og kompetente.

Anonymous poster hash: 4ee20...345

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...