Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Og jeg har verdens teiteste badedrakt!! Jeg har aldri likt "the walk of shame", du vet fra dusjen til bassengen, men nå har jeg en badedrakt med bokser så blir det enda verre... 😳🐋🐳 Har du noen oppmuntrende ord å komme med, bortsett fra at jeg får glade, takknemlige barn? Anonymous poster hash: 53274...f46
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Drit i å tenke på det! Ikke bry deg! De fleste bryr seg katta om ande i svømmehallen. Lek og kos deg med ungene du:) Anonymous poster hash: d8e76...6a1
Marriet Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Alt for barna! Jeg har tatt med meg den smellfeite kroppen min og ungene i badeland tre lørdager på rad nå! Og sist tok jeg til og med sklia med ene ungen som ikke turte selv. Ut av comfortsonen og inn i pleasebarnmodus. Det går så fint tror faktisk ingen bryr seg for å være helt ærlig.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Og jeg har verdens teiteste badedrakt!! Jeg har aldri likt "the walk of shame", du vet fra dusjen til bassengen, men nå har jeg en badedrakt med bokser så blir det enda verre... 😳🐋🐳 Har du noen oppmuntrende ord å komme med, bortsett fra at jeg får glade, takknemlige barn? Anonymous poster hash: 53274...f46 Jeg har det likt! Den som legger merke til det er nok deg selv :-) Anonymous poster hash: 90aca...527
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Og jeg har verdens teiteste badedrakt!! Jeg har aldri likt "the walk of shame", du vet fra dusjen til bassengen, men nå har jeg en badedrakt med bokser så blir det enda verre... 😳🐋🐳 Har du noen oppmuntrende ord å komme med, bortsett fra at jeg får glade, takknemlige barn? Anonymous poster hash: 53274...f46 Sånn badedrakt er in nå Ikke teit i det hele tatt! Dessuten er folk i grunn mer opptatt av hvordan de selv tar seg ut, enn å se på andre Anonymous poster hash: 53de3...60f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Jihuuu, jeg er egentlig en litt selvbevisst fashionista!!! Hadde jeg bare visst😉 Nei, det er vel rett som dere sier at den eneste som virkelig henger seg opp i kropp og ring så nå hever jeg hodet å stikker avgårde!!! Skal oppdatere dere ila kvelden om det stemmer at det var bare jeg som så meg🐋🐳 Ha en fin dag!! Anonymous poster hash: 53274...f46
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Det er ikke en kjeft som bryr seg om hvordan badedrakten din er, så lenge du har den på og den dekker det mest vesentlige. Gå i svømmehallen og ha det gøy. Anonymous poster hash: 674f0...05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå