Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Ok, det er ikke så innmari alvorlig. Jeg bare er så sliten i nakke og skuldre nå, at jeg bare vil ligge på sofaen. Jeg har store pupper, kjempestore pupper. Størrelsen pr nå er 75J. Jeg ammer en liten tass på 4 måneder, så jeg har en stund igjen med disse megajura. Hvor, kjære damer, hvor kan jeg kjøpe et par gode ammebher som holder disse melonene oppe? Alle bher jeg har blir slappe i fisken etter kort tid, og jeg blir gående å vekselsvis bære på babyen og puppene. Hjelp meg, dere erfarne ammedamer! Anonymous poster hash: 094e7...c79
Gjest Muji81 Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Oj...hørtes ikke godt ut. Jeg vet dessverre ikke om bher, men kan være et tips å lage tråden med overskrift pm bh
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Vil anbefale denne her. Jeg har store pupper jeg også, 85J (uten melk, så større med melk nå), og disse er de beste jeg har. Går bare opp til str L, men den var overraskende stretchy, samtidig som den har kjempegod hold. Bestilte bare en først for å teste da flere hadde skrytt av den, og måtte bestille meg flere når jeg fikk den, for den var bare så god! Er såklart en liiiten anelse for liten, det kan tyte litt pupp på siden, men det verken syns eller plager meg. http://www.ebay.co.uk/itm/171799469591?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=470741563835&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Anonymous poster hash: fd4d9...ff4
TPK Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Jef kjøpte hotmilk, de er uten bøyler (trodde aldri det ville funke i str 75j, men det var helt supert!) http://www.mammatrend.no/products/luminous-ammebh-fra-hotmilk-bk-cup
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Takk for svar! Jeg skal sjekke ut de dere anbefaler. Hi Anonymous poster hash: 094e7...c79
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har samme problem som deg, og gikk på Change og fikk supergod hjelp. Endte opp med 3 ammebh'er som sitter kjempebra, OG er bedre for ryggen. Pga rett bh har jeg nå så smått fått bedre holdning og mindre vondt i rygg og nakke. Alle bh'ene jeg kjøpte er med spiler - jeg trodde ikke det var så bra når man ammer men hun i butikken sa det er bare tull, så lenge cupen er stor nok og ikke presser på melkegangene. Og mye bedre "hold" i de, holder jura på plass 😂 Anonymous poster hash: 6033c...38e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå