Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Har lagt merke til at ganske mange har mage/hofter som er større og rundere enn "vanlig". Skyldes det hormoner i kroppen? Bare lurer jeg 😊 OG jeg har ikke homofobi!! Anonymous poster hash: f33c7...95c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Hormoner vil jeg tippe Anonymous poster hash: ba1af...8b0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Kanskje noen er født med mer østrogen? Anonymous poster hash: 4cd2a...4f1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Det har ikke jeg lagt merke til... De jeg kjenner ser mannlige ut. Men noen av dem er litt mer feminine i væremåte og oppførsel. Mulig noen homofile fremhever sine feminine trekk? Anonymous poster hash: a66f2...3cc
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg kjenner mange homser, og da mener jeg mange. Ingen av dem har den kroppsformen du beskriver. Anonymous poster hash: a0440...2a3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Ta deg en titt rundt på alle de hetrofile mennene du kjenner, så vil du fort se at det er svært mange av dem også som har litt femnine former. Det er nok mest sannsynlig helt tilfeldig at du kjenner flere med feminine former, det er neppe mer overrepresentert her enn hos menn generelt, mend et kan jo være at de homofilie med slik kroppsform framhever det mer. Anonymous poster hash: f2d47...6a2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #7 Skrevet 9. oktober 2015 Så du på Adam søker Eva i går? Jeg tenkte det samme skjønner du Men jeg vet ikke hvorfor...må vel ha noe med hormoner å gjøre. Anonymous poster hash: 7076d...702
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #8 Skrevet 9. oktober 2015 Så på det ja 😊 Har tenkt på det tidligere åsså men ikke sett så mange homofile uten klær da 😄 Fikk bare bekreftet det jeg har lagt merke til før. Da utenpå klær 😊 Anonymous poster hash: f33c7...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå