Tro smo konosoro Skrevet 9. oktober 2015 #1 Skrevet 9. oktober 2015 Kan dere hjelpe meg? Jeg og mine to jenter (på 7 og 9) skal til Oslo og på MGPjr i begynnelsen av november. Har dere tips til.1. Hva som er lurt og ikke lurt i forhold til Oslo Spektrum og denne type arrangement. 2. Hva vi kan gjøre på fredag og lørdag før konserten. (ikke karl johan og oslo city) Jeg har bodd i Oslo, og kjenner byen, men jeg er jo ikke helt oppdatert på hva som er gøy å få med seg nå. På forhånd takk.
sug lut Skrevet 9. oktober 2015 #2 Skrevet 9. oktober 2015 Ting å gjøre: jeg ville definitivt dratt på Teknisk Museum på lørdagen, det er mange timer moro og fin kafe, og så kan dere jo evt spasere ned til byen igjen langs Akerselva. Hvis dere kommer på ettermiddagen fredag ville jeg dratt i Reptilparken (vet ikke helt når dere kommer på fredag, men de har åpent til seks og det er ikke så stort at du trenger timevis).
Tro smo konosoro Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2015 Ting å gjøre: jeg ville definitivt dratt på Teknisk Museum på lørdagen, det er mange timer moro og fin kafe, og så kan dere jo evt spasere ned til byen igjen langs Akerselva. Hvis dere kommer på ettermiddagen fredag ville jeg dratt i Reptilparken (vet ikke helt når dere kommer på fredag, men de har åpent til seks og det er ikke så stort at du trenger timevis). Takk. Det er faktisk mange år siden vi var på Teknisk museum sist, så det tror jeg faktisk vi skal gjøre. Reptilparken tror jeg må utgå, jeg har blitt slik en sart sjel på mine eldre dager. Hva med naturhistorisk på Tøyen. Er det gøy eller kjedelig? Vi har naturhistorisk i Stockholm relativt friskt i minnet, og det var intet mindre enn fantastisk.
Tro smo konosoro Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2015 ... er det ingen som har noen tips om hvor lenge før man bør være på Oslo Spektrum? Lurt å ta med seg... mat, drikke, etc...?
ostepop123 Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Geologisk museum er stengt grunnet oppussing, men de har flyttet litt dinosaurgreier til zoologisk museum, så man kan dra dit. Kaféen i botanisk hage er uansett veldig trivelig, så det er verdt et besøk altså. Også er det fint i veksthusene, spesielt det som har sånne schvære vannliljeblader!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå