Gå til innhold

De derre rema1000bleiene til nyfødt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har rukket å bruke dem til sine små? Fornøyd? De virker jo myke nok.

Anonymous poster hash: 8ec37...16b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker bare Libero

Anonymous poster hash: 1fb7e...5d7

Skrevet

Bruker bare Libero Anonymous poster hash: 1fb7e...5d7

Regner med at du har prøvd remableiene siden du svarer her, hvorfor likte du dem ikke?

Skrevet

Bruker bare Libero Anonymous poster hash: 1fb7e...5d7

Regner med at du har prøvd remableiene siden du svarer her, hvorfor likte du dem ikke?

Jeg føler at innmaten klumper seg.

Man må skifte oftere...

Anonymous poster hash: 1fb7e...5d7

Skrevet

Jeg har ikke brukt fra nyfødt, men fra str 4. Veldig fornøyd med dem iallfall. Som anonym over her, brukte jeg også bare Libero bleier i begynnelsen, men måtte bytte etterhvert da de fikk bleieutslett som ikke gav seg.

Anonymous poster hash: 25441...aef

Skrevet

Likte ikke måten de bleiene klumpet seg på når det gjelder nyfødt bleiene, men brukt rema 100 bleiene nå, og fra str 3 og oppover funker de veldig fint :) Men ble med Libero bleier før str 3 her også.

Anonymous poster hash: ad5a4...8c0
Skrevet

Jeg har ikke brukt fra nyfødt, men fra str 4. Veldig fornøyd med dem iallfall. Som anonym over her, brukte jeg også bare Libero bleier i begynnelsen, men måtte bytte etterhvert da de fikk bleieutslett som ikke gav seg. Anonymous poster hash: 25441...aef

Men det er til nyfødt jeg lurer på. Fordi de tåler mindre enn eldre barn. Har brukt rema1000 til ettåring og opp - vært fornøyd. Men rema har et nytt merke nå som heter LevVel...

Skrevet

Likte ikke måten de bleiene klumpet seg på når det gjelder nyfødt bleiene, men brukt rema 100 bleiene nå, og fra str 3 og oppover funker de veldig fint :) Men ble med Libero bleier før str 3 her også. Anonymous poster hash: ad5a4...8c0

Og du brukte "lev vel"?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med rema bleiene. Ser ut som at knøttet er det å :-P

Skrevet

Likte ikke måten de bleiene klumpet seg på når det gjelder nyfødt bleiene, men brukt rema 100 bleiene nå, og fra str 3 og oppover funker de veldig fint :) Men ble med Libero bleier før str 3 her også. Anonymous poster hash: ad5a4...8c0

Og du brukte "lev vel"?

Husker ikke hva de het, men rema1000 sitt eget merke ja.

Anonymous poster hash: ad5a4...8c0

Skrevet

Synes de er bra. Libero bleiene er litt stive spesielt til nyfødte.

Anonymous poster hash: 6a006...272

Skrevet

Jeg brukte Rema bleier fra str 2, og var helt fornøyd med dem. Brukte Rema bleier og Libero om hverandre, og merket ingen forskjell.

Er nå på str. 3, og foretrekker Rema bleier fremfor Libero i denne størrelsen.

Lev vel bleiene (de nye til Rema) har ikke jeg personlig testet, men flere sier at disse lekker og er ubrukelige.

Anonymous poster hash: 4840a...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...