Gå til innhold

Hva for noe halvferdig/posemat/helfabrikata kan vi servere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal om ikke alt for lenge ha besøk av noen fra slekta. Bare en liten tur, men tenkte å servere noe etandes siden jeg fikk inntrykk av at de "forventet" det på en måte.

Greia er bare det at det går sport i å klage på folks mat. Det er det store samtaleemnet, uansett hvor godt noe EGENTLIG er, så skal de ta ringerunde til alle de kjenner og slenge dritt om maten. Utelukkende for å slenge dritt, liksom. Jada, veldig hyggelig. Men sånn er det og for å skåne oss selv tenkte vi å servere noe som noen andre egentlig har laget.

Men hva? Tipsmtio hva slags hel/halvferdig mat vi kan lage og servere?

Anonymous poster hash: eeeb5...abd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sodd.

Anonymous poster hash: e03e1...a4a
Skrevet

Server Fjordland middag og gi dem lapp med nr til kundeservice. 😂

Tragisk at folk forventer servering, for så å klage på maten til andre. Er elendig på kjøkkenet selv og sakt klar i fra at jeg gjør litt beste. Er ikke mitt beste bra nok så har jeg en vegg på baksiden av huset de kan klage til. Jeg vet at maten jeg lager ikke er like bra som andres, så trenger ikke å få høre om det. :P

Anonymous poster hash: 6b4b5...76d

Skrevet

Bestill pizza/kinamat/sushi...

Anonymous poster hash: 35062...670
Skrevet

Jeg ville kjøpt halvstekte rundstykker fra frysedisken og varmet opp, sammen med eggerøre og div pålegg er det neppe noe de kan klage på. De kan selvfølgelig klage på at de fikk rundstykker istedenfor middag, men selve maten kan de ikke si noe på ;)

Anonymous poster hash: b4994...129
Skrevet

Hva er dette for noen folk da! Makan til oppførsel... Tror jeg hadde bestilt take away.

Skrevet

For noen kipinger..

Ville satset på pizza/takeaway i deres situasjon.

Skrevet

Takk for alle tips :)

Skrevet

Gryterett. Toro poser

Anonymous poster hash: fe512...bd3

Skrevet

Bali kyllinggryte med litt ekstra gulrøtter i, salat og ris.

Anonymous poster hash: d710b...244

Skrevet

Synes forslaget med Fjordland og tlf nr til kundeservice var helt ypperlig.

Skrevet

Hadde gått for takeaway.

Anonymous poster hash: 6813f...18f

Skrevet

Bare kjedlig når det ender som med en jeg kjenner. Hun var lei av klager på maten og serverte ferdigmat, uten å si noe om at det ikke var hun som hadde laget maten. Problemet var at gjestene ikke klaget. De skrøt derimot av maten. Det var ikke hyggelig. Hun måtte rett og slett se at hun faktisk ikke laget god mat.

Skrevet

Bare kjedlig når det ender som med en jeg kjenner. Hun var lei av klager på maten og serverte ferdigmat, uten å si noe om at det ikke var hun som hadde laget maten. Problemet var at gjestene ikke klaget. De skrøt derimot av maten. Det var ikke hyggelig. Hun måtte rett og slett se at hun faktisk ikke laget god mat.

Hahah

BUUURN!

Skrevet

Bare kjedlig når det ender som med en jeg kjenner. Hun var lei av klager på maten og serverte ferdigmat, uten å si noe om at det ikke var hun som hadde laget maten. Problemet var at gjestene ikke klaget. De skrøt derimot av maten. Det var ikke hyggelig. Hun måtte rett og slett se at hun faktisk ikke laget god mat. Anonymous poster hash: e03e1...a4a

Ja, det er jo kjedelig. Særlig hvis man synes Fjordland smaker godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...