Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Føler at det går mot slutten... Vi har kranglet en del.. Men jeg vil gjøre alt for å fixe dette.. Men føler han har gitt opp.. Hvordan vinne han tilbake? Jeg skal hvertfall sminke å kle meg fint vær dag Anonymous poster hash: ebb29...e63
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Lurer på det samme, bare at jeg ikke er såå sikker på om jeg vil vinne han tilbake 🙈 Middag for 2, reise, tur på byen, sex..? Anonymous poster hash: f8901...7e1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Lurer på det samme, bare at jeg ikke er såå sikker på om jeg vil vinne han tilbake 🙈 Middag for 2, reise, tur på byen, sex..? Anonymous poster hash: f8901...7e1 Jeg vil virkelig vinne han tilbake. Jeg elsker han virkelig.. tror han er lei av sex vi jar prøvd å bli gravid ettrr ma.. Å nå vil han ikke mere... Kansje jeg må begynne å gjøre noe for meg selv.. Gå på byen eller noe... Kansje han blir forelsket i meg igken viss jeg gjør noe for meg selv å ikke sitter hjemme dagen lang.. Anonymous poster hash: ebb29...e63
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Om du har tid og råd, bestill en tur til dere begge, ikke si hvor, bare gi han et kort hvor det står litt hemmelig info og be han ta med pass og at han skal møte opp på flyplassen hente ut billetten sin og møte deg ved gaten ❤️😱😅 reis en plass uten shopping, spis god mat, gå på spa osv ❤️ Det skal jeg gjøre med min mann nå snart 😅💁🏼🙈 Anonymous poster hash: 3e77b...db8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Om du har tid og råd, bestill en tur til dere begge, ikke si hvor, bare gi han et kort hvor det står litt hemmelig info og be han ta med pass og at han skal møte opp på flyplassen hente ut billetten sin og møte deg ved gaten ❤️😱😅 reis en plass uten shopping, spis god mat, gå på spa osv ❤️ Det skal jeg gjøre med min mann nå snart 😅💁🏼🙈 Anonymous poster hash: 3e77b...db8 Ja det er en god idee. Viss jeg får barnepass viss ikke må vi bare ta med ungen ... Anonymous poster hash: ebb29...e63
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Ta med ungen?? Ja.. Det blir jo det samme🙈 Anonymous poster hash: 428b2...49d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Ta med ungen?? Ja.. Det blir jo det samme🙈 Anonymous poster hash: 428b2...49d Ja barnet er ikke noe problem i forholdet våres .. Så det hadde han sett på som et pluss Anonymous poster hash: ebb29...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå