Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Hva gjør du? Tusler rundt alene på kjøpesenteret eller ber du de ansatte om.hjelp? Ikke nødvendigvis bruke så mye på samme butikk. Ikke snakk om å reise bort, bare dra på senteret og fornye garderoben. Trenger råd Anonymous poster hash: accb9...d42
Nyttårs barn Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Jeg hadde sett meg rundt først for å få litt inntrykk. Når jeg prøver klær så ber jeg noen ganger om råd. Men så er jeg og en person som får litt angst av overivrige butikkansatte. Endret 8. oktober 2015 av Nyttårs barn
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg hadde i utgangspunktet gått rundt alene, men også spurt om hjelp til småting.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Greia er at jeg har gått mye ned i vekt og hadde en kjedelig stil. Har satt av 10.000 til nye klær. Er bare redd for å køpe samme gamle dritten, i mindre størrelse Har vel ikke handlet klær på 7 år, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Regner ikke med at folk over 30 handler på cubus og vero moda slik man gjorde på ungdomsskolen? Eller??? Har ikke vært på klesbutikker på årevis. Anonymous poster hash: accb9...d42
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg ville ha først sett meg rundt på nett for å finne ut hva jeg liker før jeg hadde kastet meg på www.laredourte.no å gått amok!! Kjøpt noen basis plagg og klær og sko som jeg liker, gjerne med noen farger som jeg liker og kler. I de fleste klesbutikkene kommer de med råd utifra hva de personlig synes er fint og det er så lett å bli overkjørt når man er litt usikker. Uansett hva du gjør, få en idé om hva som er in, hva er tidløst og hva du liker før du bruker ei krone!! Husk sko og tilbehør!!! Gratulerer så mye med ny kropp forresten, bra jobbet!!! Anonymous poster hash: 53ea6...8b8
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Greia er at jeg har gått mye ned i vekt og hadde en kjedelig stil. Har satt av 10.000 til nye klær. Er bare redd for å køpe samme gamle dritten, i mindre størrelse Har vel ikke handlet klær på 7 år, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Regner ikke med at folk over 30 handler på cubus og vero moda slik man gjorde på ungdomsskolen? Eller??? Har ikke vært på klesbutikker på årevis. Anonymous poster hash: accb9...d42 Jeg handler på Cubus,vero moda, lindex, hm, mango, zara ol. Og jeg er 35 år. Jeg ville kjøpt meg en basic garderobe. 2 blå og en svart olabukse 3 andre bukser 3 skjørt 2 kjoler 3 vanlig tynne gensere 3 bluser/topper 2 strikka gensere 1-2 cardigan En jakke og en kåpe 1 par hansker 2 luer 2-3 skjerf 3 par sko ( skopungten 3for 2) En veske Og undertøy og strømpebukser for resten.
Monajenten Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg ber ikke om hjelp med mindre jeg føler at de er ærlige. Er ikke så glad i de aller yngste som sier at alt er sååååå fint på når det egentlig ikke er det. Jeg er 30 og handler mye på nett, Nelly og HM. Liker også godt Vila. Jeg hadde kjøpt, så fremt pengene rakk til det: - 2 skikkelig gode jeans med perfekt passform (ikke noe spontankjøp der) - 2 litt fine, løse bukser - 1 svart tettsittende bukse - 1 grå og 1 svart/blå cardigan - 3-4 basic topper (jeg foretrekker singleter men mange liker gjerne bedre t-skjorter) - 2-3 nye BH'er og nye truser - 2 skjorter/bluser - 2-3 hverdagspyntekjoler - 1 dressjakke - 1 ullkåpe - 1 fôret parkas Dropper sko nå for det blir nok for dyrt
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Hadde heller spart de kronene der Anonymous poster hash: d931f...6be
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Hadde heller spart de kronene der Anonymous poster hash: d931f...6be Så du mener hun skal gå i for store klær?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 Hva med å finne en "personal shopper" et sted (finnes på flere kjøpesentre og butikker i de større byene i alle fall), og få hjelp til å finne en ny stil og råd om plagg du bør/kan kjøpe? Anonymous poster hash: 309a9...70b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg ville ha først sett meg rundt på nett for å finne ut hva jeg liker før jeg hadde kastet meg på www.laredourte.no å gått amok!! Kjøpt noen basis plagg og klær og sko som jeg liker, gjerne med noen farger som jeg liker og kler. I de fleste klesbutikkene kommer de med råd utifra hva de personlig synes er fint og det er så lett å bli overkjørt når man er litt usikker. Uansett hva du gjør, få en idé om hva som er in, hva er tidløst og hva du liker før du bruker ei krone!! Husk sko og tilbehør!!! Gratulerer så mye med ny kropp forresten, bra jobbet!!! Anonymous poster hash: 53ea6...8b8 Sant det du sier, nytttige tips Takk, det har krevd mye hardt arbeid Anonymous poster hash: accb9...d42
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Greia er at jeg har gått mye ned i vekt og hadde en kjedelig stil. Har satt av 10.000 til nye klær. Er bare redd for å køpe samme gamle dritten, i mindre størrelse Har vel ikke handlet klær på 7 år, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Regner ikke med at folk over 30 handler på cubus og vero moda slik man gjorde på ungdomsskolen? Eller??? Har ikke vært på klesbutikker på årevis. Anonymous poster hash: accb9...d42 Jeg handler på Cubus,vero moda, lindex, hm, mango, zara ol. Og jeg er 35 år. Jeg ville kjøpt meg en basic garderobe. 2 blå og en svart olabukse 3 andre bukser 3 skjørt 2 kjoler 3 vanlig tynne gensere 3 bluser/topper 2 strikka gensere 1-2 cardigan En jakke og en kåpe 1 par hansker 2 luer 2-3 skjerf 3 par sko ( skopungten 3for 2) En veske Og undertøy og strømpebukser for resten. Ok, da var det ikke som jeg fryktet takk for liste, flott utgangspunkt Anonymous poster hash: accb9...d42
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg ber ikke om hjelp med mindre jeg føler at de er ærlige. Er ikke så glad i de aller yngste som sier at alt er sååååå fint på når det egentlig ikke er det. Jeg er 30 og handler mye på nett, Nelly og HM. Liker også godt Vila. Jeg hadde kjøpt, så fremt pengene rakk til det: - 2 skikkelig gode jeans med perfekt passform (ikke noe spontankjøp der) - 2 litt fine, løse bukser - 1 svart tettsittende bukse - 1 grå og 1 svart/blå cardigan - 3-4 basic topper (jeg foretrekker singleter men mange liker gjerne bedre t-skjorter) - 2-3 nye BH'er og nye truser - 2 skjorter/bluser - 2-3 hverdagspyntekjoler - 1 dressjakke - 1 ullkåpe - 1 fôret parkas Dropper sko nå for det blir nok for dyrt Takk Skikkelig god passform er viktig. Tror det blir shopping i butikk og på nett, er avhengig av å prøve visse antrekk. Ja 18 år gamle jenter sier hva som helst for å selge sikkert. Anonymous poster hash: accb9...d42
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #14 Skrevet 9. oktober 2015 Hadde heller spart de kronene der Anonymous poster hash: d931f...6be Har spart mye, disse er øremerket klær slik at jeg slipper å gå rundt i "telt" resten av livet Anonymous poster hash: accb9...d42
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #15 Skrevet 9. oktober 2015 Hva med å finne en "personal shopper" et sted (finnes på flere kjøpesentre og butikker i de større byene i alle fall), og få hjelp til å finne en ny stil og råd om plagg du bør/kan kjøpe? Anonymous poster hash: 309a9...70b Usikker. Når jeg liker best å shoppe alene enn med venninner (ikke alltid, men de gangene jeg vet at JEG skal handle litt), da blir det kanskje litt som å drasse på en venninne? Anonymous poster hash: accb9...d42
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #16 Skrevet 9. oktober 2015 Hva med å finne en "personal shopper" et sted (finnes på flere kjøpesentre og butikker i de større byene i alle fall), og få hjelp til å finne en ny stil og råd om plagg du bør/kan kjøpe? Anonymous poster hash: 309a9...70b Usikker. Når jeg liker best å shoppe alene enn med venninner (ikke alltid, men de gangene jeg vet at JEG skal handle litt), da blir det kanskje litt som å drasse på en venninne? Anonymous poster hash: accb9...d42 Nei, jeg tror ikke det blir som å shoppe med en venninne i det hele tatt, men det kommer selvsagt an på hvordan venninnene fine er. Åpenbart. Anonymous poster hash: 309a9...70b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #17 Skrevet 9. oktober 2015 Greia er at jeg har gått mye ned i vekt og hadde en kjedelig stil. Har satt av 10.000 til nye klær. Er bare redd for å køpe samme gamle dritten, i mindre størrelse Har vel ikke handlet klær på 7 år, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Regner ikke med at folk over 30 handler på cubus og vero moda slik man gjorde på ungdomsskolen? Eller??? Har ikke vært på klesbutikker på årevis. Anonymous poster hash: accb9...d42 Jeg handler på Cubus,vero moda, lindex, hm, mango, zara ol. Og jeg er 35 år. Jeg ville kjøpt meg en basic garderobe. 2 blå og en svart olabukse 3 andre bukser 3 skjørt 2 kjoler 3 vanlig tynne gensere 3 bluser/topper 2 strikka gensere 1-2 cardigan En jakke og en kåpe 1 par hansker 2 luer 2-3 skjerf 3 par sko ( skopungten 3for 2) En veske Og undertøy og strømpebukser for resten. Det der blir mer enn 10.000. Anonymous poster hash: b9a3a...1ed
frk Nilsen Skrevet 9. oktober 2015 #18 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) 2-3 bher i riktig str jeans, kjoler, topper, skjørt, støvletter/boots som passer til jeans, skjørt og kjole, En fin jakke om det hadde vært igjen nok, hvis ikke hadde jeg ønsket meg jakke eller bidrag til ny jakke til jul. Bor du i Stavanger-regionen vil jeg sterkt anbefale kjoleshopping på 7-himmel! Carlings har veldig bra utvalg av jeans, Lee er gode og fine. H&M har fått inn en del fine jeans med sleng om du liker 70-tallsmoten som er in nå. Hvis du vet str din så er jo Zalando.no perfekt! Endret 9. oktober 2015 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #19 Skrevet 9. oktober 2015 Ville brukt en del tid på internett først, og sett rundt meg til hverdags. Hvilken stil liker du, hvilken stil kan du se for deg at du kommer til å bruke? Hvilken stil kan du trives i? Jeg er feks veldig glad i å kjøpe kjoler, men ikke fullt så flink til å bruke dem... Og de er heller ikke veldig praktiske til hverdags. Så jeg kunne lett gått i en kjolefelle. Det jeg synes er finest på andre er også gjerne det jeg ikke kan gå med selv Så jeg må finne en mellomting. Tenk også på hva du vil fremheve på kroppen din, og hva du vil skjule. Jeg handler mest på Zara og HM, litt på Weekday, og mye på nettet (Zalando). Veldig lite på Cubus, Kappahl, Vero Moda, osv, jeg har fått for meg at de har stoffer som fort blir stygge i kvaliteten og formen Men akkurat det er nok mest avhengig av plagget, og ikke stedet jeg kjøper plagget Så jeg ville vært nøye med at klærne jeg kjøper er av skikkelig kvalitet, slik at du ikke ender opp med klær som er stygge etter noen få vask. Når jeg virkelig skal shoppe for å ha noe, foretrekker jeg å gå alene. Tror jeg hadde blitt gal av en personlig shopper som sto over skulderen min Anonymous poster hash: 8cdbc...406
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2015 #20 Skrevet 9. oktober 2015 Greia er at jeg har gått mye ned i vekt og hadde en kjedelig stil. Har satt av 10.000 til nye klær. Er bare redd for å køpe samme gamle dritten, i mindre størrelse Har vel ikke handlet klær på 7 år, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Regner ikke med at folk over 30 handler på cubus og vero moda slik man gjorde på ungdomsskolen? Eller??? Har ikke vært på klesbutikker på årevis. Anonymous poster hash: accb9...d42 Jeg handler på Cubus,vero moda, lindex, hm, mango, zara ol. Og jeg er 35 år. Jeg ville kjøpt meg en basic garderobe. 2 blå og en svart olabukse 3 andre bukser 3 skjørt 2 kjoler 3 vanlig tynne gensere 3 bluser/topper 2 strikka gensere 1-2 cardigan En jakke og en kåpe 1 par hansker 2 luer 2-3 skjerf 3 par sko ( skopungten 3for 2) En veske Og undertøy og strømpebukser for resten. Det der blir mer enn 10.000. Anonymous poster hash: b9a3a...1ed Jeg hadde fint klar å fått alt dette for 10.000 kr 😊Om man kjøper noe på salg og går i kjedebutikkene så burde ikke det være noe problem!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #21 Skrevet 9. oktober 2015 Hadde heller spart de kronene der Anonymous poster hash: d931f...6be Idiotsvar! Hva med å lese alt før du gulper utav deg et svar som bare viser din egen uvitenhet og manglende evne til å lese hva som skrives. Enten det eller så er du en som sparer deg til fant ved å gå rundt og ser ut som en uteligger, men har mye penger i banken og det er ikke akkurat et forbilde. Anonymous poster hash: c20ab...e49
Nyttårs barn Skrevet 9. oktober 2015 #22 Skrevet 9. oktober 2015 Ville gått for noen få plagg i god kvalitet. Et par bukser som sitter godt. En strikket jakke eller genser og noen topper. Blir helt uvel av hvor billig ting er på mange kjedebutikker. Bruk og kast opplegg. Gensere i 100% acryl. Kjøp noe som passer til deg og som varer.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #23 Skrevet 9. oktober 2015 Ville gått for noen få plagg i god kvalitet. Et par bukser som sitter godt. En strikket jakke eller genser og noen topper. Blir helt uvel av hvor billig ting er på mange kjedebutikker. Bruk og kast opplegg. Gensere i 100% acryl. Kjøp noe som passer til deg og som varer. Enig. Har handlet billig før og det mister fasong. Hvilke stoffer holder seg best? Acryl er ikke bra eller? Anonymous poster hash: accb9...d42
Førstemann Skrevet 9. oktober 2015 #24 Skrevet 9. oktober 2015 Greia er at jeg har gått mye ned i vekt og hadde en kjedelig stil. Har satt av 10.000 til nye klær. Er bare redd for å køpe samme gamle dritten, i mindre størrelse Har vel ikke handlet klær på 7 år, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Regner ikke med at folk over 30 handler på cubus og vero moda slik man gjorde på ungdomsskolen? Eller??? Har ikke vært på klesbutikker på årevis. Anonymous poster hash: accb9...d42 Jeg handler på Cubus,vero moda, lindex, hm, mango, zara ol. Og jeg er 35 år. Jeg ville kjøpt meg en basic garderobe. 2 blå og en svart olabukse 3 andre bukser 3 skjørt 2 kjoler 3 vanlig tynne gensere 3 bluser/topper 2 strikka gensere 1-2 cardigan En jakke og en kåpe 1 par hansker 2 luer 2-3 skjerf 3 par sko ( skopungten 3for 2) En veske Og undertøy og strømpebukser for resten. Jeg har brukt budsjettet på linje 4 Og da får jeg bare 1 veldig billig kjole.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #25 Skrevet 9. oktober 2015 Nettshoppet! Genialt. Jeans må jeg prøve først da. Handler på Gina tricot, MOnki, H og M, BIk bok (behagelige jeans) og Lindex. Elsker oversize gensere og lange ullgensere og ullkjoler. Tykke cardigan med tynne topper under og slim ift jeans. Under svære gensere bruker jeg gjerne tights. Casual kledd liker jeg haremsbukse og en pen topp til i en nøytral farge. Av nettbutikker liker jeg shein.com, ellos, zalando, bubbleroom, Motehus (mye harry, men noen pene gensere). Jeg spør sjelden om hjelp Anonymous poster hash: bee9e...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå