Gå til innhold

Hva er kveldskosen? :) :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bruker jo og komme hver kveld :)

 

Lite glass rødvin og Olden vann på meg

 

Anonymous poster hash: e2952...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eple.



Anonymous poster hash: b1c85...451
Skrevet

te



Anonymous poster hash: a0cec...227
Skrevet

3 knekkebrød med kokt skinke, leverpostei og gulost. Agurk, paprika og hvitløkspepper på toppen. Og vannflaske.

Skrevet

Takaway sushi og hvitvin på meg og mannen :D Ser frem til helg og fri i morgen :)

 

Anonymous poster hash: 616b1...9f7

Skrevet

Vann. Gått ned 16 kg siden samme tid i fjor. Juhu. Blir lite kveldskos da :P

 

Anonymous poster hash: 27bea...674

Skrevet

Vann. Gått ned 16 kg siden samme tid i fjor. Juhu. Blir lite kveldskos da :P

 

Anonymous poster hash: 27bea...674

 

Jeg har gått ned 45 kg siden i fjor sommer. Men jeg unner meg 3 knekkebrød med pålegg eller havregrøt på kvelden. ..

 

 

Anonymous poster hash: 34040...958

Skrevet

4 pepperkaker og et glass cola zero



Anonymous poster hash: 6e291...629
Skrevet

Et sjokoladekakestykke, 2 remser med melkesjokolade og litt stjernemix 😳😨😱

 

Anonymous poster hash: c076d...4ed

Skrevet

Skikkelig kos her!

Pizza på døra nå...vel sent..

Brus og is!

 

Vi spiser mye sund ellers da :P

Skrevet

Det var sex med mannen 😊 Høygravid men like deilig

 

Anonymous poster hash: 84cfb...888

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...