Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Du fant bilder av at mannen puler xen sin i ræva i skapet hans. Og oppi dette er du gravid og sexlivet suger? Anonymous poster hash: 1b359...ff8
Gjest Muji81 Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Hadde jo selvsagt postet om det her. Egentlig det eneste man kan gjøre
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Haha, æsj. Jeg hadde gitt bildene til mannen. Anonymous poster hash: c007c...c2b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Det første jeg ville gjort var å prøve å se om jeg kunne tidfeste bildet, står det dato på bakpå f.eks., på bildet ser mannen ut som om det er tatt nylig, eller kan det være et gammelt bilde? Og uansett så ville jeg ha konfrontert ham med bildet. Tror jeg hadde spurt ham rett ut hvorfor han føler behov for å gjemme på sexbilder av eksen - og hvorfor han ikke vil ha sex hjemme lenger. Og så lagt bildet frem for ham. Når jeg gjorde det ville jeg observert reaksjonen hans nøye. Det trenger ikke være verre enn at mannen din har gjemt på det gamle bildet, han trenger ikke ha noe med henne å gjøre nå. Om dere har problemer i forholdet så oppsøk parterapi så fort som mulig, slik at dere får begynt å jobbe med det før du føder. Anonymous poster hash: 76761...def
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Opplevde noe som lignet. Fikk angstanfall. Ble veldig dårlig. Anonymous poster hash: 37d36...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå