Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Er jeans og joggesko helt ok, eller forventes det at man pynter seg litt? Ser for meg at dagligdags funker fint, men når temaet for messen er bryllup med alle jålerier som hører til føler jeg at jeg burde hatt på noe annet :-p Såå, dere som har vært på en, hva var stilen? Anonymous poster hash: a1fed...1ba
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Brudekjole. Anonymous poster hash: 2959b...60b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Takk for svar :-) Regnet med det som sagt, men man vet nå aldri :-p Anonymous poster hash: a1fed...1ba
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Bryllupsmesse?! Nå er det mye rart der ute! Anonymous poster hash: 96a8c...bc2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Bryllupsmesser har da blitt holdt i årevis? I alle fall de siste 11 år da det var første gang jeg hørte om det :-p Det er ikke massebryllup altså ;-) Anonymous poster hash: a1fed...1ba
Gjest Muji81 Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Bryllupsmesser har da blitt holdt i årevis? I alle fall de siste 11 år da det var første gang jeg hørte om det :-p Det er ikke massebryllup altså ;-) Anonymous poster hash: a1fed...1ba Hehe.. det hadde vært tøft. Her trodde du at du skulle se på brudekjoler, men ender opp med å gifte deg sammen med 500 andre par. Også i joggesko da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå