Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Er det ikke et sted jeg skal krysse av for at nav skal kreve inn bidraget for meg? Får helt angst av disse skjemaene.. En annen ting, kan jeg ringe nav for å få opplysninger som jeg tidligere har sendt inn? Er noen datoer som jeg er usikker på, dato for samværsbrudd og de datoene der.. offf :-( Anonymous poster hash: 42abf...5ec
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Er det ikke et sted jeg skal krysse av for at nav skal kreve inn bidraget for meg? Får helt angst av disse skjemaene.. En annen ting, kan jeg ringe nav for å få opplysninger som jeg tidligere har sendt inn? Er noen datoer som jeg er usikker på, dato for samværsbrudd og de datoene der.. offf :-( Anonymous poster hash: 42abf...5ec Dytter Anonymous poster hash: 42abf...5ec
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Det med innkreving skal stå der like under der du krysser av for fastsettelse av bidrag og forskudd. Dersom du allerede har en bidragssak (med samme far/bidragspliktige og barn), krysser du av for endring og fra hvilken dato. Anonymous poster hash: 9787e...1f7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barne+og+ektefellebidrag/Barnebidrag/Barnebidrag Det er skjema for bidragsmottaker (dersom du er den som skal motta bidaget) du skal fylle ut. Anonymous poster hash: 9787e...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå