Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verker i rumpa, og så siver det ut puss (brun, tyntflytende utflod og blodtilblandet væske). Hva kan dette være? Kvier meg for å bestille legetime😔

Anonymous poster hash: 31c2b...006

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville ikke nølt med den legetimen!!

Anonymous poster hash: 1bff9...f1d
Skrevet

kan være perianal abcsess f.eks

Anonymous poster hash: 1bff9...f1d
Skrevet

Herlighet, kom deg til legen! Bestill deg en time hos fastlegen i morgen!

Umulig å si hva det kan være, så bestill time!

Anonymous poster hash: c166e...592
Skrevet

Hvor i rumpa? Og hvor kommer der ut puss? Er det en "innebygd" klump liksom? Type Byll?

Anonymous poster hash: 07466...c09

Skrevet

Hvor i rumpa? Og hvor kommer der ut puss? Er det en "innebygd" klump liksom? Type Byll?

Jeg har en utvekst der, tror det er en gammel hemoroide som ikke er fylt lenger. Vet ikke nøyaktig fra hvor væsken kommer, virker som det er fra selve anus. Veldig vondt, presser og jeg vil helst ligge.

Jeg har en gynekologtime over helgen, kan hun se på det, og evt henvise videre om nødvendig, eller er rumpa utenfor gynekologens område?

Hi

Skrevet

Jeg har en utvekst der, tror det er en gammel hemoroide som ikke er fylt lenger. Vet ikke nøyaktig fra hvor væsken kommer, virker som det er fra selve anus. Veldig vondt, presser og jeg vil helst ligge.

Jeg har en gynekologtime over helgen, kan hun se på det, og evt henvise videre om nødvendig, eller er rumpa utenfor gynekologens område?

Hi

Jeg ville nok reist til legen så fort som mulig..

Skrevet

Hi

Jeg ville nok reist til legen så fort som mulig..

Skrevet

Høres ut som meg... Det kalles mariske. Gikk leeeeenge før jeg turte å snakke med legen, men gjorde det for 3 uker siden og skal operere i morgen. Det finnes hjelp!

Anonymous poster hash: 549ce...259

Skrevet

Høres ut som meg... Det kalles mariske. Gikk leeeeenge før jeg turte å snakke med legen, men gjorde det for 3 uker siden og skal operere i morgen. Det finnes hjelp!

Takk for svar!

Er det omfattende?

Hi

Skrevet

Tror ikke operasjonen er s veldig omfattende, men sikkert vondt en stund etterpå.

Jeg ser rett og slett trafikkskadd ut i rompa pga 2 marisker. I tillegg blør/væsker de, og er konstant vondt :-(

Skrevet

Tror ikke operasjonen er s veldig omfattende, men sikkert vondt en stund etterpå.

Jeg ser rett og slett trafikkskadd ut i rompa pga 2 marisker. I tillegg blør/væsker de, og er konstant vondt :-(

Huff, håper du blir bra av operasjon! Jeg skal bestille legetime i morgen. Så flaut og ekkelt, men jeg må oppføre meg som den voksne dama jeg tross alt er.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...