Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Facebook til kjæresten min var åpen og meldinger fra ei han har skrevet med. Han skrev "jeg hadde rett, du turte ikke å komme hit" virker veldig interessert i henne og vil hun skal komme til han. Han sier at han er så glad jeg er her hos han nå, og han er så glad i meg. Sa i morrest at han elsker meg. Jeg blir helt kvalm av han når han skriver med ei dame og sier han elsker meg, han gjør vell ikke det siden han vil hun skal komme ? Hvor sjangse er det at han hadde hatt sex med henne om hun kom ? Vi bor ikke sammen, har datet i 2 år. Anonymous poster hash: a94a0...9fe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Hm, i et slikt tilfelle ville jeg ha spurt rett ut. Sagt det som det var, fb stod åpen, du så dessverre hva han hadde skrevet til henne. Og bedt ham fortelle hvilket forhold han og hun har. Hvis dere "bare" er kjærester etter to år, så tenker jeg at det er på tide å ta forholdet videre (såsant det ikke er gode grunner til at dere ikke går videre med forholdet på nåværende tidspunkt, f.eks. studier på ulike steder o.l.) Hvis han ikke vil det, da hadde jeg tatt det som et tegn på at han ikke var så involvert likevel. Anonymous poster hash: cbe58...ee7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Hm, i et slikt tilfelle ville jeg ha spurt rett ut. Sagt det som det var, fb stod åpen, du så dessverre hva han hadde skrevet til henne. Og bedt ham fortelle hvilket forhold han og hun har. Hvis dere "bare" er kjærester etter to år, så tenker jeg at det er på tide å ta forholdet videre (såsant det ikke er gode grunner til at dere ikke går videre med forholdet på nåværende tidspunkt, f.eks. studier på ulike steder o.l.) Hvis han ikke vil det, da hadde jeg tatt det som et tegn på at han ikke var så involvert likevel. Anonymous poster hash: cbe58...ee7 Ta forholdet videre?! Ja, for det høres smart ut akkurat nå... Anonymous poster hash: 63d28...901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå