Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Hvordan verdi fungerer du best på med tanke på TSH og TF4 ? Selv fungerer jeg best med TSH under 1 og TF4 tett opp mot øverste grense. Anonymous poster hash: badcf...f71
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Når jeg ligger under 0,5 Så godt å se at det faktisk er flere enn meg som må ligge lavt. Jeg måtte nesten krangle meg til med fastlegen om å få ligge under 1, jeg la på 0.30 å han mente dette var alt for lavt å risiko for å utvikle beintretthet senere. Inngikk avtale om å justere ned litt, noe som endte i at jeg ble trøtt å uvell da jeg hadde 1,20 som legen mente var perfekt. Heldigvis ble han enig at jeg fungerer rett å slett bedre med TSH under 1. Anonymous poster hash: badcf...f71
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Ikke sant. Noen leger er ikke helt inneforstått med at mange av oss må ligge lavt. Tok bl.prøver i aug og da viste TSH min 25.7.... Og fant ut grunnen. Den forbanna C9 kuren som "alle" skal gå på. Inkl meg i sommer. Vi stoffskiftepasienter skal IKKE bruke denne kuren pga Soya som hemmer opptaket av levaxinen. Nå har jeg kommet meg ned i 5.23 og rykker stadig nedover på skalen
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 samme her. Har kranglet med tidl fastlegen min en del..nye legen min er mye mer lydhør! Jeg ligger gjerne på TSH 0,02 og T4 26 Anonymous poster hash: b1c06...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå