Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg sliter veldig med dårlig søvn for tiden legger meg forholdsvis tidlig og våkner i fire tiden og får ikke sove igjen og så må jeg opp klokken syv for å gå på jobb..Merker at det går utover jobben og føler meg hele tiden trøtt og uopplagt sikkert pågått en tre ukers tid. Hjelper heller ikke at det er veldig travelt på jobben. Vil ikke begynne på sovemedisiner heller da jeg føler jeg blir så sløv av de. Andre tips?kjenner at jeg sliter også med negative tanker når jeg ikke får sove. Anonymous poster hash: 031fc...179
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Er du gravid? Lite jern? Anonymous poster hash: c8487...fd0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Ikke gravid kan være det er lite jern hadde det før men brukt jerntabletter i snart tre måneder nå så vet ikke Anonymous poster hash: 031fc...179
TPK Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Kanskje du legger deg for tidlig? Hold ut til 23-24 en dag, så våkner du nok ikke kl fire... Og ikke sov middag! Jevnlig trening skal hjelpe på søvnkvaliteten, men om det hjelper på antall timer vet jeg ikke... Har du mange tanker og bekymringer som kverner? Kanskje du trenger å lufte de litt for noen?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Prøvd å legge meg i 23 tiden ofte,men våkner standard klokken fire/fem tiden hver morgen.Sover heller ikke middag.Ikke trent på en stund da jeg er så utslitt etter jobb at det blir sofa og tv kanskje jeg skulle prøvd å komme litt i gang. Ja litt tanker har jeg takk for tips;) Anonymous poster hash: 031fc...179
oslofrk Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Melantolin fra legen er naturlig og har reddet meg! Samt trening, nix middagslur, frisk luft og nix skjerm før sengetid... Med ønske om gode drømmer!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Takk for tips! Melatonin er det sovemedisin? Anonymous poster hash: 031fc...179
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Noen greier å sove gjennom natten om de tar magnesiumtilskudd før de legger seg (dosebehov kan variere, Shift Supermagnesium er en av de beste for godt opptak i kroppen). Om du våkner mellom kl 3-5 hele tiden kan kanskje også en akupunktør hjelpe deg, da det er et "mønster" som ofte kan behandles. Ellers er det å få roet tankene, kvitte seg med de bekymringer man kan kvitte seg med, og kanskje akseptere de man ikke kan bli kvitt også et godt råd. Er det veldig mye kan det være godt å snakke med noen. Anonymous poster hash: 09f05...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå