Gå til innhold

Gå for nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk min første tidlig i år, og kjenner meg babysyk allerede! I svangerskapet slet jeg sterkt med fødeangst så jeg tror ikke jeg tør. Er for redd for å bli tvunget til å føde vaginalt.. :( noen flere ?

Anonymous poster hash: 21e50...fd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å vente litt. Babysyken pleier å gå litt over igjen etter en stund. Du har jo en baby nå, nyt den tiden. For det kommer perioder hvor barnet blir mer krevende (rundt 1-1,5 års alder) og da har du nok å henge fingrene i. Snakker av egen erfaring. Veldig glad for å ikke har tette barn da det krever endel mer når de vokser enn når de er babyer. Kjenner veldig godt igjen følelsen og er sjeleglad jeg ventet! Mine er det litt over 3 års forskjell på og da fikk jeg tid til å følge de opp hver for seg. Det med fødselsangst må du jo få snakke med noen om! Sjelden man får keisersnitt pga det. Da skal det være meget alvorlig...

Anonymous poster hash: a567d...77c

Skrevet

Jeg har to tette og er veldig glad for det. Jeg hadde også fødselsangst og følte at det hang over meg å skulle få nr. to. Jeg klarte ikke glede meg ordentlig over livet før det var over, så da fikk vi to i slengen. Det har funket veldig fint for oss. Men du burde ha en mann som er villig til å ofre ganske mye for familien.

Anonymous poster hash: 06aca...bc7

Skrevet

Bruk magefølelsen! Det er både fordeler og ulemper med to tette.

Har en venninne med sterk fødselsangst, hun ble først nektet keisersnitt, men hun ga seg ikke og fikk innvilget det til slutt.

Men det er mulig å komme over fødselsangsten også. Du kan jo søke hjelp nå og vente litt med å bli gravid. Kanskje det ikke blir så skremmende etter hvert...

Anonymous poster hash: 96a78...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...