Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Legen sier at jeg har det,uten å ha undersøkt noe særlig men har sagt det ut fra sånn jeg har beskrevet vondten...Det har gått veldig opp og ned og er lenge siden sist jeg hadde det nå.. Men idag tidlig våkna jeg med skikkelig mage vondt, kjentes ut som luftsmerter som ikke gikk bort..Prøvde å gå på do men har litt problemer med det.Vonden har nå flyttet litt på seg og nå er det er slik dunkende smerte og når jeg sitter så blir det ekstra vondt når magen blir klemt..Var en runde på do i sta og det ble litt bedre ett øyeblikk..Høres dette ut som irritabel tarm? Startet med vondt på venstre side og nå har det flyttet seg nederst i magen.. Anonymous poster hash: ef5ac...5ea
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har det, og det høres veldig ut som du også har det. Luftsmerter kan være veldig vondt! Det er også typisk at smertene blir bedre etter å ha vært på do. Anonymous poster hash: 261a7...a48
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har irritabel tarm, har mye luft i magen/tarmene, men sliter ikke med luftsmerter. Men jeg flyr på do.. Hele tiden.. Kan heller ikke spise noe uten at kroppen reagerer. Har blitt testet for alt, men alle prøver er fine. Går nå på lav FODMAP-diett, men føler ingen bedring. Jeg kan være helt fin, for så plutselig få en kraftig rumling i tarmen (bak i ryggen, føles det som), og da er det bare UNNA VEI, og løpe til nærmeste do! I forrige uke ble jeg satt på Surmontil, det blir brukt som både antidepressiva og mot irritabel tarm. Har ikke merket bedring ennå, men mulig det tar litt tid. Anonymous poster hash: b2d53...ed0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Men kan luftsmerter være litt slik dunkende på en måte? Nå har det plutselig flyttet seg litt høyere opp og midt i magen..Men tror nok at det mest sannsynlig er det.. HI Anonymous poster hash: ef5ac...5ea
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Spis masse mat som inneholder fordøyelsesenzymer, som feks ananas og kiwi. Start med å spise masse i noen uker før du trapper ned. Ananasjuice går også an. Det var redningen min for noen år siden og nå er jeg helt kvitt de sinnsyke magesmertene Anonymous poster hash: daf20...1b2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Tips til middag som er bra ved irritabel tarm noen?? 😊 Anonymous poster hash: ef5ac...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå