Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Det lurer jeg på. Anonymous poster hash: 56b0e...676
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er ikke hoven rundt anklene.. Anonymous poster hash: 29645...d12
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Hei HI, Tykke mennesker har et altfor høyt inntak av salt. Salt binder som kjent vannet i kroppen, derfor blir det mye overflødig vann i kroppene deres som må ha et sted å gjøre av seg.Da legger det seg gjerne rundt anklene og håndledd, det er veldig vanlige steder. Vi normalvektige har heldigvis ikke dette problemet, det kan nemlig bli alvorlig. Anonymous poster hash: 56b0e...676
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har 20 kg + og har faktisk flotte bein og veldig slanke legger og ankler. Det har vel med gener og ødemer å gjøre også. Anonymous poster hash: c38dc...410
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er normalvektig, og beina mine hovner opp, da blir anklene mine breie. Anonymous poster hash: dbea5...e39
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Hei HI, Tykke mennesker har et altfor høyt inntak av salt. Salt binder som kjent vannet i kroppen, derfor blir det mye overflødig vann i kroppene deres som må ha et sted å gjøre av seg.Da legger det seg gjerne rundt anklene og håndledd, det er veldig vanlige steder. Vi normalvektige har heldigvis ikke dette problemet, det kan nemlig bli alvorlig. Anonymous poster hash: 56b0e...676 Fins mange tykke mennesker som ikke har for mye salt i kosten. Men utfordringen for vener og lymfesystem er jo å pumpe væske "motstrøms" (mot tyngdekraften). Anonymous poster hash: 6f976...96d
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Hei HI, Tykke mennesker har et altfor høyt inntak av salt. Salt binder som kjent vannet i kroppen, derfor blir det mye overflødig vann i kroppene deres som må ha et sted å gjøre av seg.Da legger det seg gjerne rundt anklene og håndledd, det er veldig vanlige steder. Vi normalvektige har heldigvis ikke dette problemet, det kan nemlig bli alvorlig. Anonymous poster hash: 56b0e...676 Du er ikke litt vel bastant i utsagnet ditt? Tror du virkelig det er så enkelt ett svar?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er feit og har slanke ankler! I sommer så jeg ei slank dame som virkelig hadde låra rett i skoa! Type kortisonbein! Ser mamma (som og er overvektig) har samme ankler som meg. Helt normale! Så er vel genetisk da... Anonymous poster hash: 7d4d6...af6
Surogvanskelig Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Ha ha. Anklene og håndledene er det eneste slanke på meg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Hovne ankler kan være tegn på hjertesvikt. Så da kan det være lurt å starte et sunt kosthold. Anonymous poster hash: c2892...759
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er feit, men har ikke hovne ankler. Har faktisk aldri hatt vann i kroppen. Ikke som gravid engang. Anonymous poster hash: 4b727...c65
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 Hei HI, Tykke mennesker har et altfor høyt inntak av salt. Salt binder som kjent vannet i kroppen, derfor blir det mye overflødig vann i kroppene deres som må ha et sted å gjøre av seg.Da legger det seg gjerne rundt anklene og håndledd, det er veldig vanlige steder. Vi normalvektige har heldigvis ikke dette problemet, det kan nemlig bli alvorlig. Anonymous poster hash: 56b0e...676 Eh....jeg er normalvektig....54 kg og 170 høy. Jeg plages av hovne ankler..sikkert fordi jeg spiser usunt. Slank betyr ikke at man spiser sunt. Jeg har høy forbrenning, men ser sikkert ikke ut på innsiden, blodårer osv. Skal skjerpe meg. Anonymous poster hash: eef74...904
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #13 Skrevet 8. oktober 2015 Mine ankler og håndledd er veldig slanke på meg. Nå er jeg bare lett overvektig, men har veid 15 kg mer, og var slank de stedene da og. Anonymous poster hash: 6efb2...97b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #14 Skrevet 8. januar 2016 Jeg er feit og har slanke ankler! I sommer så jeg ei slank dame som virkelig hadde låra rett i skoa! Type kortisonbein! Ser mamma (som og er overvektig) har samme ankler som meg. Helt normale! Så er vel genetisk da... Anonymous poster hash: 7d4d6...af6 Så da er det greit å være feit mener du? Fordi du har sett en normalvektig kvinne med hovne bein...? Anonymous poster hash: 58ba9...96f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #15 Skrevet 8. januar 2016 Mulig ankeler og håndledd er det eneste slanke om man er feit. Men alt er relativt tenker jeg.. Så sett i forhold til 3sett med kneskåler, er kanskje anklene slanke.. Anonymous poster hash: 39920...021
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #16 Skrevet 8. januar 2016 Mulig ankeler og håndledd er det eneste slanke om man er feit. Men alt er relativt tenker jeg.. Så sett i forhold til 3sett med kneskåler, er kanskje anklene slanke.. Anonymous poster hash: 39920...021 Har hverken låra rett i skoa eller 3 sett med kneskåler jeg. Beklager å måtte skuffe deg. Anonymous poster hash: 40900...e76
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #17 Skrevet 8. januar 2016 Hei HI, Tykke mennesker har et altfor høyt inntak av salt. Salt binder som kjent vannet i kroppen, derfor blir det mye overflødig vann i kroppene deres som må ha et sted å gjøre av seg.Da legger det seg gjerne rundt anklene og håndledd, det er veldig vanlige steder. Vi normalvektige har heldigvis ikke dette problemet, det kan nemlig bli alvorlig. Anonymous poster hash: 56b0e...676 Ja heldigvis! Vi skal arve jorda når alle de feite har dødd av ankel-ødem! Anonymous poster hash: e7d1e...09e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #18 Skrevet 8. januar 2016 Mulig ankeler og håndledd er det eneste slanke om man er feit. Men alt er relativt tenker jeg.. Så sett i forhold til 3sett med kneskåler, er kanskje anklene slanke.. Anonymous poster hash: 39920...021 Jeg bør gå ned 10-12 kg for å ha fin BMI. Jeg måtte måle nå; 19 cm rundt anklene og 16 rundt håndleddene.. Er det mye? Anonymous poster hash: 5deb6...672
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #19 Skrevet 8. januar 2016 Mulig ankeler og håndledd er det eneste slanke om man er feit. Men alt er relativt tenker jeg.. Så sett i forhold til 3sett med kneskåler, er kanskje anklene slanke.. Anonymous poster hash: 39920...021 Jeg bør gå ned 10-12 kg for å ha fin BMI. Jeg måtte måle nå; 19 cm rundt anklene og 16 rundt håndleddene.. Er det mye? Anonymous poster hash: 5deb6...672 Regner med HI tenker på litt større mennesker enn deg. 19 høres helt normalt ut Anonymous poster hash: 58ba9...96f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #20 Skrevet 8. januar 2016 Mulig ankeler og håndledd er det eneste slanke om man er feit. Men alt er relativt tenker jeg.. Så sett i forhold til 3sett med kneskåler, er kanskje anklene slanke.. Anonymous poster hash: 39920...021 Jeg bør gå ned 10-12 kg for å ha fin BMI. Jeg måtte måle nå; 19 cm rundt anklene og 16 rundt håndleddene.. Er det mye? Anonymous poster hash: 5deb6...672 Regner med HI tenker på litt større mennesker enn deg. 19 høres helt normalt ut Anonymous poster hash: 58ba9...96f Joda, men hun skrev bare "overvektig" og ifg min BMI så ligger jeg på 28 og er overvektig.. Var derfor jeg lurte Anonymous poster hash: 5deb6...672
Syngensang Skrevet 8. januar 2016 #21 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor tror slanke mennesker at alle overvektige mennesker er like?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #22 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor er noen slanke mennesker så innmari tykke i hodet (og ja hi jeg snakker om deg)? Det er faktisk mulig å være slank og ha hovne føtter pga ødem, akkurat som at man kan være overvektig å ha problemet. Jeg er slank, men forstår faktisk at det ikke er kun en homogen gruppe som får problem med vann i kroppen. Anonymous poster hash: f4858...ee8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #23 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor tror alle tykke at alle slanke konstant er på slankern, kun spiser salat og ikke unner seg noe, har anorexia osv...... Samme sak . Store folk tror alle slanke er det pga disse tingene. Anonymous poster hash: 66e60...b6b
Syngensang Skrevet 8. januar 2016 #24 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor tror alle tykke at alle slanke konstant er på slankern, kun spiser salat og ikke unner seg noe, har anorexia osv...... Samme sak . Store folk tror alle slanke er det pga disse tingene. Anonymous poster hash: 66e60...b6b Haha, då eg var tjukk trudde eg det motsette. At alle slanke kunne ete det dei ville uten å legge på seg. No er eg og slank og veit at det stemmer nok ikkje heilt det heller;-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #25 Skrevet 8. januar 2016 Hei HI, Tykke mennesker har et altfor høyt inntak av salt. Salt binder som kjent vannet i kroppen, derfor blir det mye overflødig vann i kroppene deres som må ha et sted å gjøre av seg.Da legger det seg gjerne rundt anklene og håndledd, det er veldig vanlige steder. Vi normalvektige har heldigvis ikke dette problemet, det kan nemlig bli alvorlig. Anonymous poster hash: 56b0e...676 Salt, faktisk! Jeg er tjukk, og trodde altså det var fett og sukker jeg hadde et høyt inntak av... Anonymous poster hash: 6f976...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå