Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 på fødsel/barsel? Anonymous poster hash: c2bf1...d16
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Seng, sofa og eget bad☺ det samme på hotellet bare at det er dobbeltseng. Anonymous poster hash: f1260...a51
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Kjempefine, store rom på føden hvertfall! Hadde badekar på mitt rom, vet ikke om de har det på alle. Jeg var ikke på barsel der, men var innlagt på føde-obs post en uke. Så mange nybakte mødre med baby der også, så det er vel i samme korridor som barsel da. Mitt rom der var må alene, ikke så veldig stort - men stort nok. Fint også! Jeg ble sendt rett på barselshotell etter fødselen og det var fantastisk! Føltes virkelig som om vi var på hotell, myke senger, god mat og vi fikk være helt i fred. Pleierne kom bare inn når vi ringte på og innom ved vaktskifte. Hadde også velkomst og hjemreisesamtale. Mye privatliv. Har bare positivt å si om st.olavs Håper jeg får føde der neste gang også! Anonymous poster hash: 0a6a9...054
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Er kjempefint der - store lyse rom, trivelige folk som jobber, og god hjelp å få. Er det plass på hotellet og alt er normalt før/under/etter fødsel får du dit - det er jo ett hotell bare med helsepersonell 😃 Kjempefornøyd med st.olavs 👌🏻 Anonymous poster hash: bc737...4f0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Tror ikke alle føde-rommene har badekar, men begge gangene jeg har født har det vært det. Fødestuen er kjempestor! Anonymous poster hash: f1260...a51
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Det høres flott ut! Er det alenerom også? Jeg har ikke forstått helt det med barselhotell, jeg. Men regner med det blir barselavd. på oss siden det er litt "med oss". Veldig betryggende å høre at de som jobber der er flinke folk! Det gjør underverker. Anonymous poster hash: c2bf1...d16
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Det høres flott ut! Er det alenerom også? Jeg har ikke forstått helt det med barselhotell, jeg. Men regner med det blir barselavd. på oss siden det er litt "med oss". Veldig betryggende å høre at de som jobber der er flinke folk! Det gjør underverker. Anonymous poster hash: c2bf1...d16 Kun alenerom☺ Anonymous poster hash: f1260...a51
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Det høres flott ut! Er det alenerom også? Jeg har ikke forstått helt det med barselhotell, jeg. Men regner med det blir barselavd. på oss siden det er litt "med oss". Veldig betryggende å høre at de som jobber der er flinke folk! Det gjør underverker. Anonymous poster hash: c2bf1...d16 Kun alenerom☺ Anonymous poster hash: f1260...a51
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 For en drøm... Nå gleder jeg meg som aldri før. Er bare i uke 27, men skulle gjerne ha født i går! Er såååå klar <3 Tusen takk for den fantastiske infoen, folkens. Jeg gleder meg! Anonymous poster hash: c2bf1...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå