Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Hvilke kjøkkenmaskin har du? Evt har du lyst på, og er du fornøyd med den? Skal få velge meg en maskin i gave, men vet ikke hvilke jeg skal velge 😊 Anonymous poster hash: ea7ed...845
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har en Kenwood Major. Veldig fornøyd. Ikke den peneste maskinen (syns Kitchen aid sin er rålekker, men den er jo så liten), men har det ikke stående fremme da, så det betyr ikke noe. Den er veldig, veldig god. Stor og kraftig og passer perfekt til mitt bruk (gjærdeiger, kaker ol) Finnes jo en haug med ekstrautstyr til disse, så man kan jo supplere det man har bruk for. Anonymous poster hash: 26094...c6a
Iselilja Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har to. En Kitchenaid jeg fikk i gave, og en Assistent jeg vant. Bruker begge veldig mye, og er godt fornøyd. Assistenten brukes til gjærbakst, oppmaling av kjøtt, tilbereding av eplemos etc og Kitchenaiden til visping av krem, kakebakst og lettere oppgaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå