Gå til innhold

Kjøkkenmaskin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kjøkkenmaskin har du? Evt har du lyst på, og er du fornøyd med den?

 

Skal få velge meg en maskin i gave, men vet ikke hvilke jeg skal velge 😊

 

Anonymous poster hash: ea7ed...845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Kenwood Major. Veldig fornøyd. Ikke den peneste maskinen (syns Kitchen aid sin er rålekker, men den er jo så liten), men har det ikke stående fremme da, så det betyr ikke noe. Den er veldig, veldig god. Stor og kraftig og passer perfekt til mitt bruk (gjærdeiger, kaker ol) Finnes jo en haug med ekstrautstyr til disse, så man kan jo supplere det man har bruk for.



Anonymous poster hash: 26094...c6a
Skrevet

Jeg har to. En Kitchenaid jeg fikk i gave, og en Assistent jeg vant. Bruker begge veldig mye, og er godt fornøyd. Assistenten brukes til gjærbakst, oppmaling av kjøtt, tilbereding av eplemos etc og Kitchenaiden til visping av krem, kakebakst og lettere oppgaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...