Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 I lang tid har jeg hatt lyst å besøke Istanbul, og har lyst å dra til jul. Noen her inne som har vært i Istanbul og vil komme med tips, hotell, opplevelser, hvilken bydel osv? Anonymous poster hash: 81aba...c05
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Dytt:) Anonymous poster hash: 81aba...c05
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Sultanahmet er et typisk turiststrøk og den blå moské, topkapi palasset og Hagia Sofia ligger i nærheten. Verdt å besøke:) Du bør også gå til grand bazar, krydderbasaren og istikal caddesi(Istanbul største handlegate)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Sultanahmet er et typisk turiststrøk og den blå moské, topkapi palasset og Hagia Sofia ligger i nærheten. Verdt å besøke:) Du bør også gå til grand bazar, krydderbasaren og istikal caddesi(Istanbul største handlegate) Notert.tusen takk Anonymous poster hash: 81aba...c05
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Istanbull er også en fantastisk shopping by. Taksim er en ok bydel å se etter hotel. Anonymous poster hash: 09c72...ff5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Jevahir shopping senter og dolmanbahce,haghia sofia selvsagt,blå moske,bosfor restauranter,jeg vet ikke helt navnet men det finnes en øy på bosfor elven. Anonymous poster hash: 0aa8b...581
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Istanbul er helt magisk og du må planlegge en tur til fordi en må se alt en gang til og så er det mye igjen som en ikke rekker å se. Gled deg! Anonymous poster hash: 0aa8b...581
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Takk til alle som kommer med tips Anonymous poster hash: 81aba...c05
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Vi hadde mange timers mellomlanding og var da på et kjøpesenter. Der hadde de ett stort akvarium! Barna mine elsket det. Og såklary mange fine butikker og cafe Anonymous poster hash: ca433...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå