Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Type legge frem klær kvelden før, smøre niste kvelden før ol... Har to barn og venter et til, vil gjerne ha tips som gjør dagen lettere med en mann som må ut døra 06.15, et barn skal i bhg, en førsteklassing (ikke gåavstand til skolen) og nyfødt rett rundt hjørnet Anonymous poster hash: e0b6c...e06
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Er i samme situasjon som deg,bare at eldstemann her er fem :-) Vi har jobbet mye med å lære ungene å kle på seg selv, og skynde seg litt når vi skal i bhg. Mannen lager matpakker før han går vanligvis, ellers kan det sikkert ordnes om kvelden. I nøden heller vi litt havregryn og rosiner i en matboks, så får de skål og melk i bhg. Jeg steller ofte meg selv før jeg vekker ungene ca halv syv. Vi er sammen på badet, de kler på mens jeg sminker meg eller lager matpakker (ikke på badet det altså). Hvis vi har tid spiser de litt av matpakken hjemme (matpakken her er frokost, lunsj får de i bhg), har vi det travelt spiser vi i bilen. Er vanligvis ute av døren 7.15. Er spent på hvordan det blir med en til til våren! Men da har vi bedre tid om morgenen. Anonymous poster hash: a1023...b80
uanonym Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Gå rett på badet om morgenen! Barna her har det med å havne i sofaen med trusa på og ser tv. Og da er det vanskelig å rive dem løs igjen de morgenene vi har det travelt! (mens noen dager har vi god tid, og da er det deilig at jeg får badet for meg selv mens de slapper av en halvtime)
Puppen og lillemor Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Matpakke lages kvelden før og klær legges frem. Vi går rett på badet, og hvis det er tid før de se litt på tv mens jeg gjør klart resten.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Legge frem klær kvelden før. Står opp først, steller meg og setter på kaffe før jeg vekker lillejenta. Får treningen unnagjort på tredemølle mens hun ser på barne tv før leggetid. Skulle gjerne hatt fryseren full av middager som bare kan varmes opp, men det får jeg aldri gjort. Anonymous poster hash: 1caed...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå