Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg holdt på å sovne på sofaen og plutselig løp hjertet mitt helt løpsk,kjente det slo sånn rart i halsen og når jeg kjente etter med fingrene i halsen så slo hjertet faktisk helt vilt!! Men da hadde jo jeg rukket å bli kjemperedd 😕 Men tok meg sammen og da ble det vanlig igjen...Noen som har vært borti dette før?? Kan det være fordi jeg ble redd og får katastrofe tanker med en gang? Var nummeret før jeg sovna og bråvåkna.. Anonymous poster hash: cec8f...2c1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har det ofte slik i svangerskapene. Vet ikke hva det kommer av. Anonymous poster hash: eec4a...314
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Så rart. Satt i sofaen i går kveld og var helt rolig. Ikke strwsset over noe som helsT. Jeg opplevde plutselig at hjertet slo mange ekstraslag i 5 sekunder. Kjente det i halsen. Aldri hatt sånn før. Blir litt redd fordi jeg nå utredes for slitenhet osv. Lurer på om det kan ha sammenheng. Anonymous poster hash: b5faa...4e3
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Skrevet 8. oktober 2015 Så rart. Satt i sofaen i går kveld og var helt rolig. Ikke strwsset over noe som helsT. Jeg opplevde plutselig at hjertet slo mange ekstraslag i 5 sekunder. Kjente det i halsen. Aldri hatt sånn før. Blir litt redd fordi jeg nå utredes for slitenhet osv. Lurer på om det kan ha sammenheng. Anonymous poster hash: b5faa...4e3 Skal ikke se bort fra det. Hos meg har det kommet når jeg har sovet. Ekkel måte å våkne på. Er frisk som en fisk, men har tøffe svangerskap. Nevn det for legen hvis du er under utredning, så får du sikkert bedre svar Anonymous poster hash: eec4a...314
sug lut Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Hadde det også sånn i et av svangerskapene.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har slike ekstraslag ofte,men ikke slik som i går..Det varte ikke så veldig lenge heldigvis og ikke er jeg gravid heller!!!Det slo på en måte helt vilt I sånn ca 15-20 sek kanskje.. HI Anonymous poster hash: cec8f...2c1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Det er helt normalt.Jeg har det ofte fremdeles, selv om jeg ikke har vært gravid på flere år. Anonymous poster hash: 35c0d...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå