Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Med 8+ år mellom barna. Hva gjør dere med f ex fornøyelsesparker etc? Her har vi vært i de fleste aktuelle med de to eldste . Nå får vi en til når de to andre er 8 og 12. Når denne babyen blir i rette alderen til å ha glede av f ex Legoland, vil jo de største være alt for store til å synes det er noe stas. Tar dere likevel runden med minste, eller finner dere på ting alle fra 3-16 år liker? Anonymous poster hash: 255b9...e2c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg elsker fornøyelsesparker og jeg er 36 så vil tro det går greit for din 16-åring også 😂🙊 Anonymous poster hash: 86f9d...a3a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Her har mannen særkullsbarn. Vi bruker å la hovedferiene være skiferier, da både jeg og mannen liker ski/brett. Sommerene bruker vi på hytta, har også gjerne lagt inn en storby tur. London, Paris, Roma, etc. Ting som alle liker og har utbytte av. Anonymous poster hash: 1afb9...fd2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg var 10 år da jeg fikk en lillesøster. Veldig greit å dra med mini i legoland/parker da hadde jeg en unskyldning for å ta karuseller med henne! Når vi tok større karuseller måtte hun vente. Anonymous poster hash: 2b3a7...35b
skinnfilla Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Våre jenter er 16,9 , 5 og får straks en baby. I fårup har vi delt oss litt, jeg tar med de ro eldste i de store attraksjonene , far har minste i lekeparken for små. Treffes innimellom for mat og felles fornøyelser. Vi var i Liseberg i sommer med besteforeldre og tante/ onkel/søskenbarn , delte oss der også. Det er jo noe for alle , og vi venter mens den ene eller andre gjør sånn og sånn😊
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Dte går helt fint. Det er 7 og 11 år fra mine to eldste til den yngste. Alle jenker seg, og alle får ha det gøy. Anonymous poster hash: 45aa5...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå