Gå til innhold

Dere med atpåklatt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 8+ år mellom barna. Hva gjør dere med f ex fornøyelsesparker etc?

Her har vi vært i de fleste aktuelle med de to eldste .

Nå får vi en til når de to andre er 8 og 12. Når denne babyen blir i rette alderen til å ha glede av f ex Legoland, vil jo de største være alt for store til å synes det er noe stas.

 

Tar dere likevel runden med minste, eller finner dere på ting alle fra 3-16 år liker?

 

Anonymous poster hash: 255b9...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker fornøyelsesparker og jeg er 36 så vil tro det går greit for din 16-åring også 😂🙊

 

Anonymous poster hash: 86f9d...a3a

Skrevet

Her har mannen særkullsbarn. Vi bruker å la hovedferiene være skiferier, da både jeg og mannen liker ski/brett.

Sommerene bruker vi på hytta, har også gjerne lagt inn en storby tur. London, Paris, Roma, etc. Ting som alle liker og har utbytte av.

 

Anonymous poster hash: 1afb9...fd2

Skrevet

Jeg var 10 år da jeg fikk en lillesøster. Veldig greit å dra med mini i legoland/parker da hadde jeg en unskyldning for å ta karuseller med henne! Når vi tok større karuseller måtte hun vente.

 

 

 

Anonymous poster hash: 2b3a7...35b

Skrevet

Våre jenter er 16,9 , 5 og får straks en baby.

I fårup har vi delt oss litt, jeg tar med de ro eldste i de store attraksjonene , far har minste i lekeparken for små. Treffes innimellom for mat og felles fornøyelser.

Vi var i Liseberg i sommer med besteforeldre og tante/ onkel/søskenbarn , delte oss der også.

Det er jo noe for alle , og vi venter mens den ene eller andre gjør sånn og sånn😊

Skrevet

Dte går helt fint. Det er 7 og 11 år fra mine to eldste til den yngste. Alle jenker seg, og alle får ha det gøy.



Anonymous poster hash: 45aa5...50d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...