Gå til innhold

Hva liker mannen din at du gjør for han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke småting i hverdagen setter han pris på at du gjør for han? Og hva gjør du for å glede han? Trenger tips da jeg dessverre er ganske uromantisk og egoistisk av meg. Har vanskelig for å se hva som kan glede andre. Men min samboer er fantastisk og fortjener å bli satt pris på og jeg håper han forstår at jeg faktisk setter pris på han og elsker han 💕

Anonymous poster hash: a3ca4...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han får ha sex med meg......

Anonymous poster hash: cd941...442
Skrevet

Alt som har med sex å gjøre.

Eller at jeg kysser han,stryker på han osv som da igjen etter hans håp leder til sex.

Tja er vel det jeg kommer på i farta.

Anonymous poster hash: f3875...bec

Skrevet

At jeg slikker ballene hannes å ronker han så begynner å suge han.

Også elsker han at jeg lager gode middager å mellommåltider til han :)

Anonymous poster hash: 908ba...278

Skrevet

At jeg baker, enten gjærbakst eller kaker av noe slag.

Stryker han på ryggen eller arma

Anonymous poster hash: 0835b...0cd

Skrevet

Knar ryggen hans, steller i huset og gjør det fint for oss.

Anonymous poster hash: 3e921...d6d

Skrevet

😳

Anonymous poster hash: be921...66a

Skrevet

Han liker at jeg vasker klærne hans, holder det fint hjemme, lager mat/baker noe godt (siden det ofte er han som lager mat). Han liker å bli klødd på ryggen og i det hele tatt bare kose.

Anonymous poster hash: 31abe...5cd

Skrevet

Nybarbert, ha middagen klar på fredagen med tilhørende drikke, tror han og setter pris på når jeg kryper inn i armkroken hans på kveldstid i sofaen...

Anonymous poster hash: bdff1...696

Skrevet

Han liker at jeg vasker klærne hans, holder det fint hjemme, lager mat/baker noe godt (siden det ofte er han som lager mat). Han liker å bli klødd på ryggen og i det hele tatt bare kose.

Anonymous poster hash: 31abe...5cd

What she said! Og litt hun i mellom oss her :) om sofa, og søte kyss når han sover :) evt en sjokolade i bilen hvis jeg har lånt den :)

Anonymous poster hash: 763b4...4ba

Skrevet

Lager gourmetmat, kler meg i heler og skjørt, masserer han, lar han sove lenge..

Anonymous poster hash: b3868...59c

Skrevet

Klør han på ryggen hver kveld. Ligger i armkroken om kvelden og koser med magen hans.

Kysser han alltid før vi sier god natt.

Vasker klærne. Kjøper inn ny parfyme og såper når dei er tomme. Legger lapp i jakken hans.

Lager niste til han.

Kommer alltid hjem til ny vasket hus.

Osv ☺

Anonymous poster hash: 49790...ea1

Skrevet

At jeg baker gjærbakst og stryker han i håret :)

Skrevet

Har aldri hørt om en missfornøyd mann etter god mat og sex, så enkelt er det. Hilsen mann.

Anonymous poster hash: 85b19...fd1
Skrevet

At jeg lager mat til ham, gjerne favoritten i ny og ne, at jeg tilbyr meg å massere beina hans etter en lang dag (stort sett hver dag), at jeg gir komplimenter og søte overraskelser i hverdagen. Tror også han setter pris på sexen, jeg gjør i hvertfall det :P

Han fortjener alt jeg kan gjøre for ham og mer til, han er så fantastisk god mot meg og alle rundt seg. Jeg er virkelig heldig som har han :D

Anonymous poster hash: af927...bf4

Skrevet

Han elsker å bli kost på, alt fra kiling på armen til en klem eller et kyss i forbifarten. At jeg alltid sier at jeg elsker han og ber han kjøre forsiktig når han går ut døren, ønsker han en fin dag eller spør hvordan han har det. Han liker selvsagt å komme hjem til ferdig mat etter jobb, kosekveld i sofaen osv. Han setter stor pris på de små tingene og han er utrolig flink på å gjøre det samme tilbake. Han er ikke så romantisk, men elsker at jeg ordner det og av og til glimter han til han også. Et år overrasket han med barnefri og overnatting på spahotell med parmassasje, en annen gang med romantisk helg i utlandet :)

Anonymous poster hash: 684a4...62f

Skrevet

Han liker at jeg koser og stryker på han. At jeg baker og lager mat. At jeg er god mot ham, slik han er god mot meg :)

Anonymous poster hash: 9fd54...57a

Skrevet

Det er veldig enkelt.

Han er engelsk, så en kopp te slår aldri feil. ;)

Anonymous poster hash: fbc97...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...