Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Fulgte 1,5 åringen i seng kl 18. Grinete og trøtt. La henne sammen med meg i min seng. Skulle bære henne inn etterpå. Nede satt 6 åringen. Jeg sovna sjøl!!! Kl 20.10 pirket største i meg og hadde pussa tenner selv. Huff. Hun er flink da.. Men jeg fikk altså sykt dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 4af94...fcd
Teddi Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Så flink jente du har! Sovne, kan hvem som helst gjøre..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Så flink jente du har! Sovne, kan hvem som helst gjøre.. Ja..men jeg skulle tilbringe tid med eldste etter minste var i seng. Søsteren tar mye tid om ettermiddag/kveld, spesielt idag siden far er borte akkurat nå. Hun er heldigvis flink ja:) hun pleier normalt sett legge seg kl 20, så hun holdt til og med leggetid selv om moren snorka.. Anonymous poster hash: 4af94...fcd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Da tar du det igjen i morgen, det går så bra. En gang i fremtiden kan dere begge le av den gangen mamma sovnet Anonymous poster hash: 6d78e...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå