Gå til innhold

Åh, tidenes samvittighet du..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulgte 1,5 åringen i seng kl 18. Grinete og trøtt. La henne sammen med meg i min seng. Skulle bære henne inn etterpå. Nede satt 6 åringen. Jeg sovna sjøl!!! Kl 20.10 pirket største i meg og hadde pussa tenner selv. Huff. Hun er flink da.. Men jeg fikk altså sykt dårlig samvittighet.

 

Anonymous poster hash: 4af94...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink jente du har! :)

 

Sovne, kan hvem som helst gjøre..

Skrevet

Så flink jente du har! :)

 

Sovne, kan hvem som helst gjøre..

Ja..men jeg skulle tilbringe tid med eldste etter minste var i seng. Søsteren tar mye tid om ettermiddag/kveld, spesielt idag siden far er borte akkurat nå. Hun er heldigvis flink ja:) hun pleier normalt sett legge seg kl 20, så hun holdt til og med leggetid selv om moren snorka..

 

Anonymous poster hash: 4af94...fcd

Skrevet

Da tar du det igjen i morgen, det går så bra.

 

En gang i fremtiden kan dere begge le av den gangen mamma sovnet ;)



Anonymous poster hash: 6d78e...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...