Gå til innhold

Dere som er bipolare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere alle manier og/eller hypomanier? Eller har dere kun depresjoner?

Jeg lurer på om jeg er bipolar, har aldri hatt mani eller hypomani, men rastløshet og uro. Har hatt flere depressive perioder i løpet av livet som regel med tvangstanker og -handliger. Deprsjonene kommer ofte med nedsatt matlyst, nedstemthet, søvnproblemer, konsentrasjonsvansker, depresjon verst om morgenen. 

Har hatt varierende effekt av antidepressiva.

Kan jeg være bipolar?

Anonymous poster hash: dd667...31b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For din egen del, ikke spør på et slikt forum om sånne ting.. Du får ikke et pålitelig svar her, fra en gjeng med kaklehøner som tror de vet alt. Uansett er det umulig ut fra det du skriver å si fra du lider av. Viktig å huske på at man ikke behover å ha diagnoser om man føler det litt tungt i perioder. Syns det er så trist at dagens samfunn er så fiksert på diagnoser.

Anonymous poster hash: 632c4...ddf

Skrevet

For din egen del, ikke spør på et slikt forum om sånne ting.. Du får ikke et pålitelig svar her, fra en gjeng med kaklehøner som tror de vet alt. Uansett er det umulig ut fra det du skriver å si fra du lider av. Viktig å huske på at man ikke behover å ha diagnoser om man føler det litt tungt i perioder. Syns det er så trist at dagens samfunn er så fiksert på diagnoser.

Anonymous poster hash: 632c4...ddf

Ville bare høre andres erfaringer. Fordelen med korrekt diagnose er at en kan få riktig behandling. Nå er ikke mine depresjoner å føle at det er tungt, jeg mestrer ingenting av jobb, husarbeid, går ikke ut osv.

Anonymous poster hash: dd667...31b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...