Gå til innhold

Slitte skotupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1 dag i bh er nye høstskor allerede slitte på tuppene. Hull rett og slett. Det er fordi han sykler og bremser med føttene.

Noen som har tips til hva man kan gjøre annet enn å kjøpe nye sko hver uke😏.

Gaffatejp på tuppen har jeg googlet meg frem til.

Anonymous poster hash: 4715a...42e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som meg, si: Nå får du nye sko en gang til. Ser jeg det minste slitasje på tuppen etter bremsing på sykkel eller sparkesykkel får du ikke lov til å sykle på veldig veldig lenge.

Tuppene har hatt normal slitasje siden.

Skrevet

Gjør som meg, si: Nå får du nye sko en gang til. Ser jeg det minste slitasje på tuppen etter bremsing på sykkel eller sparkesykkel får du ikke lov til å sykle på veldig veldig lenge.

Det at han sykler og bremser er vel bedre enn at han ikke sykler evt ikke bremser? :o Mine har gjort det samme i alle år, og skoa varer en sesong!

Har kjøpt en del forskjellige merker opp over, eneste jeg husker er at det er best å styre unna sko fra hm om du har en aktiv unge! De varer ikke en mnd en gang!

Anonymous poster hash: 4971c...3a9

Skrevet

Skoene kostet 500kr og holdt noen timer....

Vil ikke forby sykling men har jo prøvd å si ifra om bremsingen.

Blir mye penger på sko!

Anonymous poster hash: 4715a...42e

Skrevet

Det at han sykler og bremser er vel bedre enn at han ikke sykler evt ikke bremser? :o Mine har gjort det samme i alle år, og skoa varer en sesong!

Har kjøpt en del forskjellige merker opp over, eneste jeg husker er at det er best å styre unna sko fra hm om du har en aktiv unge! De varer ikke en mnd en gang! Anonymous poster hash: 4971c...3a9

Selvfølgelig skal de sykle og bremse, men bremse på riktig måte, ikke med skotuppen.

Det vet de så godt, det er bare gøy å bremse ved å dra den ene skoen etter seg på bakken.

Guttungen min skjønte poenget, rart at du ikke gjorde det.

Ble ikke noe mindre sykling og bremsing etter det, bare slutt på ødelagte sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...