Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Grøss, noe av det styggeste jeg ser er Frost-klær og håndklær osv. Eller cars. Det er så SJUKT STYGT flere som er enige? Anonymous poster hash: 20f55...cf7
Serepta Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Nå er de klærne sjelden ment for voksne da, det er barna som skal like det. Jeg synes ikke det er så fint, men siden barna elsket det da de var yngre, fikk de selvsagt lov å gå med den type klær.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Var enig med deg! Så fikk jenta på seg en låne skjorte ned Hello Kitti i barnehagen og nektet å levere den tilbake 😳 Så har de en fase der det er stor stas med sånne stygge ting, så blir det bedre. Men er uke så nye bedre med mindre logoer, polospiller, kattedyr etc. Like kommers, bare mindre prangende. 😳 Nå er mine skolebarn, og ikke så opptatt av sånne ting. Jeg vil nå tro at de blir det igjen i løpet av skoletida. Anonymous poster hash: a0761...cda
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Knis. Det er da ikke ment for deg da. Det er ment til barn. Synes du blinkesko er kult? Det er for barn det også. ;-) Anonymous poster hash: c67d3...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå