Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg tenner på damer og menn. Kan fantasere om jente sex. Har hatt de i min ungdom flere ganger. Har lyst og utforske litt mer men er samboer og 3 barn. Klina med ei dame i helga på fest da. Men har ikke sagt de til mannen. Jeg tenker de er ok soden de ikke var en annen mann liksom. Huske anonymknappen Anonymous poster hash: 21ba1...2e9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Kanskje. Har du vært forelsket i ei dame, eller er det bare mus du er ute etter? Anonymous poster hash: ab2bf...76d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Kan du få følelser for en kvinne på samme måte som en mann? Hvis nei: Da er du bare biseksuell Anonymous poster hash: 05dee...55e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Ja har vert forelsket i ei for mange år siden. Tenker en del på hun jeg klina med i helgen. Kunne faktisk budd ilag me ei dame og. Men får vel aldri prøvd de ut siden jeg har en mannlig samboer. Hi Anonymous poster hash: 21ba1...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå