Gå til innhold

Er dette ok av megler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter med å få solgthuset, meni går var det endelignoen og så på det.

De likte det khempegodt, og sa flere ganger at de likte både planløsning og farger.

Dette var privat visning, så megler var her ikke.

Megler skulle kontakte de i dag.

Men, vi har ikke hørt noe....men,er megler burde gitt oss beskjed , selv omdeikke ville gi bud eller likevel ikke er intressert.

Vil jo gjerne vite hvorfor de likevel ikke er intressert.

Burde ikke megler gitt oss en tilbakemelding?

Vi kunne ringt/SMS, men er alltid vi som må mase på han..

Anonymous poster hash: 43e5e...bbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det dyrt? Vi kan vel ikke bare ringe en annen megler nå? Hva med annonsering etc?

Skrevet

Hmmm vi måtte bytte megler ved salg av leiligheten til mannen min. Megleren var uhorvelig treg med alt og alt trakk i langdrag. Skylte på sykdom, mye å gjøre m.m Men her hadde vi bare kommet til prospektet, og anbefaler deg å ta en telefon til han og si det som det er. Om han ikke gidder å engasjere seg, så bytter dere megler. Kanskje han får fart på seg da?

Skrevet

Ja, lurer på om jeg må det.

Her er det også alltid slik at han har mye å gjøre, føler vi er til bry om vi ringer han.

Føler vi må komme opp med nye forslag for å få inn potensielle kjøpere osv.

Skrevet

Vi sliter med å få solgthuset, meni går var det endelignoen og så på det.

De likte det khempegodt, og sa flere ganger at de likte både planløsning og farger.

Dette var privat visning, så megler var her ikke.

Megler skulle kontakte de i dag.

Men, vi har ikke hørt noe....men,er megler burde gitt oss beskjed , selv omdeikke ville gi bud eller likevel ikke er intressert.

Vil jo gjerne vite hvorfor de likevel ikke er intressert.

Burde ikke megler gitt oss en tilbakemelding?

Vi kunne ringt/SMS, men er alltid vi som må mase på han..

Det er jo ikke sikkert de har finansieringen i orden...

Anonymous poster hash: 55352...af8

Skrevet

Nei, men vi mener bare at megler burde gitt oss en tilbake melding iom at han vet vi venter veldig.kKanskje han ikke har fått tak i dem, men han burde sendt en sms med f.eks" ikke fått tak i kunde", bare så vi vet bittelitt hvertfall.

Skrevet

Dette er absolutt ikke greit av megler!! Her gjør megler tydligvis en så dårlig jobb at dere bør enten bytte megler internt på kontoret (dette skal være kostnadsfritt) eller trekke dere fra hele avtalen (sjekk hva det står i oppdragsavtalen om betaling hvis man skal trekke oppdraget). Husk at det er dere som er "arbeidsgiver" for megleren, det er dere som betaler! Når megler gjør en så slett jobb og i tillegg får dere til å føle at dere er til bry/maser hvis dere tar kontakt med han så er det bare å bytte med en gang!

Nå er jeg litt streng her, men dere må gro frem en ryggrad og gi megler klar beskjed om at dette holder ikke rett og slett. Send gjerne en mail med kopi til sjefen hans. Det er jo ikke noe personlig, det er business.

Jeg har selv jobbet på meglerkontor og det er IKKE greit å holde på sånn som denne megleren. Bytt megler til en som bryr seg og er motivert!!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: abb59...bf2

Skrevet

Takk, jeg tar en telefon til han i morgen, og gir beskejed.

Vi gidder ikke ha det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...