Gå til innhold

Innafor å ikke fortelle mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At vår sønns nye bestekompis far er min ex?

Anonymous poster hash: 1e9ac...ba6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At vår sønns nye bestekompis far er min ex?

Er det ikke bedre å fortelle det, før han får vite det gjennom andre?

Anonymous poster hash: 8626a...020

Skrevet

Eg hadde fortalt det. Er vel fare for at det kjem fram seinare?

Skrevet

Men vet liksom ikke hvordan jeg skal legge det fram.. Hele greia er bare pinlig 🙈

Skrevet

Hvorfor er det pinlig? Alle har jo en fortid. Ser ikke problemet med å fortelle det. Virker mer suspekt hvis du ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 2e683...67b

Skrevet

Er dette virkelig et dilemma??

Anonymous poster hash: 1aea3...db3

Skrevet

Er vel ikke noe pinlig i det. Si det som det er, en gang i tiden hadde du et forhold til pappaen til "Per". Er du ferdig med eksen så er det vel ikke noe problem. Om du plutselig begynner å oppføre deg rart rundt eksen så mannen ser det, og mannen din ikke vet om fortiden - da kan det fort bli mye pinligere.

Anonymous poster hash: 7d01a...671
Skrevet

Men vet liksom ikke hvordan jeg skal legge det fram.. Hele greia er bare pinlig

"Du vet pappan til Ola, da jeg var xx år var vi sammen/datet (alt etter som) i xx uker/mnd/år. Men har ikke hatt noe kontakt med han siden da (hvis det stemmer), så vart skikkelig overrasket da det viste seg hvem pappan til Ola var" Hvis du vil kan du jo fortelle hvorfor det ble slutt (men ikke om du lå i uker med hjertesmerte etter bruddet da!:P ) eller om dere fortsatte å være venner etterpå eller hur ståa var.

Anonymous poster hash: ddfd8...0a5

Skrevet

Jeg hadde en gang noe på gang med en av fotballtrenerene til guttungen min, ble bare med litt roting. Tror ikke mannen min vet det. Jeg hadde også en one night stand med den andre fotballtreneren hans, begge har barn som er gode venner med min sønn. Usikker på om mannen min vet det. Han spør vel hvis han lurer. Ikke pinlig, da dette var for 15 år siden i fylla:) Hehe:) Men hadde det vært et forhold så hadde jeg sagt det.

Anonymous poster hash: 49407...7a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...