Gå til innhold

Dere som har barn som spiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere med på alle konserter?

Det blir jo fort ganske dyrt om hele familien skal stille hver gang på de store konsertene. De små konsertene og elevkveldene koster jo ingenting annet enn eventuelt ingrediensene til en kake eller liknende, men hovedkonsertene koster gjerne 200-300 pr person. Da går det fort en tusenlapp i tillegg til baking ol. Det blir rett og slett ganske mye penger av det. Mulig det føles som mer enn det er ettersom jeg egentlig ikke er særlig musikkinteressert. Hvor gamle tror dere ungene bør være før de egentlig ikke bryr seg så mye om om familien sitter i salen?

Anonymous poster hash: 56289...e8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller hva da?

Når ungdommen til mannen min startet å spille gigs, så fikk vi komme inn uten å betale, om vi skulle rocke litt.

Når du skrev overskriften tenkte jeg automatisk på spilling som i gameing.

Anonymous poster hash: 3e9b1...db6

Skrevet

Dette høres litt ut som korps for meg... Synes det høres ut som om dere har dyre billetter. Men det går kanskje an at 1-2 personer kommer, om ikke nødvendigvis hele familien. 

Anonymous poster hash: f8701...ccc
Skrevet

Jeg spilte selv i korps. Hadde sjelden hele familien med på konserter. Som regel var det bare noen voksne med for å passe på, eller de byttet på å være med for å få fraktet alle frem og tilbake.

Anonymous poster hash: 3e3fe...7ef

Skrevet

har aldri hørt om korpskonserter som er så dyre, hvis vi ikke snakker profesjonelle.

Er dette ett orkester?

Anonymous poster hash: 1074a...717
Skrevet

har aldri hørt om korpskonserter som er så dyre, hvis vi ikke snakker profesjonelle.

Er dette ett orkester?

Anonymous poster hash: 1074a...717

Er både korps og orkester. De dyreste korpskonsertene er minst like dyre som orkesterkonsertene.

Ungene som spiller er jo ikke profesjonelle, men de spiller ofte sammen med proffesjonelle musikkere.

Anonymous poster hash: 56289...e8b

Skrevet

Jobber i en stor kulturskole og her er alt av prinsipp gratis

Anonymous poster hash: dc037...ed3

Skrevet

Mine spiller i korps og der er konsertprisen maks 150. Barn er gratis. Syns det er helt fint, og et godt tilskudd til å finansiere hele korpset.

Skrevet

Aldri hørt om så dyre korpskonserter.

Har spilt i korps all min tid og det er enten gratis eller 100kr for store konserter i kulturhuset v

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...