Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Har funnet drømmevognen .. Den kan ikke fåes kjøpt i butikk.. Men det er lenge til barnet blir født,dette blir en reserve vogn.. Idiotisk idé å kjøpe? Anonymous poster hash: b79fd...74b
TPK Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Hvorfor skal du ha en reservevogn? Og før barnet er født? Hvis du føler du trenger en reservevogn etter hvert kan du jo kjøpe en brukt eller billig når behovet oppstår. Det høres rart ut å bruke masse penger på "drømmevogna" hvis den blir lite brukt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Grunnen er at jeg ikke vet om jeg får tak i en sånn vogn igjen... Fant en brukt.. er ikke pga praktiske årsaker jeg ønsker meg denne. Men pga jeg syns den er flott Anonymous poster hash: b79fd...74b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Hva slags vogn er det? Forstår godt om du vil kjøpe dersom det er vanskelig å få tak i den. Når kommer babyen? Anonymous poster hash: 76adb...a2e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Hva slags vogn er det? Forstår godt om du vil kjøpe dersom det er vanskelig å få tak i den. Når kommer babyen? Anonymous poster hash: 76adb...a2e Baby kommer i Mars.. Det er en retro vogn.. Anonymous poster hash: b79fd...74b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg hadde kjøpt! Men nå er jeg selv forelsket i retro vogner, og kjøpte en retro bagvogn selv og er på stadig jakt etter en retro sittevogn selv om det enda er noen mndr til jeg får bruk for det. Jeg kom over min drømme retro sittevogn for ikke lenge siden, men så havnet jeg i fødsel og vogna ble solgt til noen andre før jeg fikk snudd meg rundt. Nå overvåker jeg finn.no som en hauk og håper en slik vogn vil dukke opp igjen Anonymous poster hash: 4556d...2f7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg hadde kjøpt! Men nå er jeg selv forelsket i retro vogner, og kjøpte en retro bagvogn selv og er på stadig jakt etter en retro sittevogn selv om det enda er noen mndr til jeg får bruk for det. Jeg kom over min drømme retro sittevogn for ikke lenge siden, men så havnet jeg i fødsel og vogna ble solgt til noen andre før jeg fikk snudd meg rundt. Nå overvåker jeg finn.no som en hauk og håper en slik vogn vil dukke opp igjen Anonymous poster hash: 4556d...2f7 Da er vi 2 😃 Hi Anonymous poster hash: b79fd...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå