Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg mistenker at noen er på jobbmailen min. Hos oss er det folk døgnet rundt, og jeg tror noen snoker. Er det noen mulighet for å se når en mail sist har blitt lest/åpnet? mailen er alltid pålogget, og det er ikke noe særlig sensitiv informasjon, men det er allikevel ubehagelig om noen skulle ha vært der inne. Anonymous poster hash: b2916...585
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Ta det med service\ikt folkene på jobben din.. De kan hjelpe deg. Anonymous poster hash: 107b1...8b5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Ta det med service\ikt folkene på jobben din.. De kan hjelpe deg. Anonymous poster hash: 107b1...8b5 De aner ikke... Anonymous poster hash: b2916...585
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg mistenker at noen er på jobbmailen min. Hos oss er det folk døgnet rundt, og jeg tror noen snoker. Er det noen mulighet for å se når en mail sist har blitt lest/åpnet? mailen er alltid pålogget, og det er ikke noe særlig sensitiv informasjon, men det er allikevel ubehagelig om noen skulle ha vært der inne. Anonymous poster hash: b2916...585 Det vet jeg ikke, men it-avdelingen har alltid tilgang. Jeg hadde også tilgang da jeg jobbet som Adm.sjef, men benyttet meg aldri av det. Så lenge noen har passordet ditt til PC-en kan de lese mailen din, også uten å logge seg på som deg. Anonymous poster hash: 5230d...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå