Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Vi har noen snekkere gående her for å bygge på huset. Veldig hyggelige folk. Han ene er en nygift polsk gutt i slutten av 20 årene. Han skal snart bli pappa snart. Han fortalte han jobbet masse nå slik at han kunne reise hjem til Polen når kona skulle føde og ha litt fri. Jeg har masse pent brukt babytøy liggende. Lurte på å gi det til han. Litt usikker på om han kanskje vil synes det er litt påtrengende eller veldedighet. Jeg vet jo han er ung og nyetablert og at han må jobbe i Norge fordi de ikke får jobb i Polen så babyutstyr er sikkert ikke noe de har mye av. Hva tenker dere. Ok å spørre om han vil ha det eller kan jeg kanskje gjøre han brydd? Anonymous poster hash: 0c524...bcf
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Spør! Det er jo vanlig å gi bort og arve, så synes det virker helt innafor For ikke å snakke om veldig snilt og hyggelig. Kan ikke tro han vil bli fornærmet... Bare å si at du skal kvitte deg med babytlyet og om han vil ha noe av det Anonymous poster hash: b44ef...048
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Er da bare hyggelig Anonymous poster hash: 7e908...363
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Det er jo bare hyggelig at du spør, akkurat som det ville vært om han var norsk. Hvis han har lyst på tøyet blir du kvett det og om han enten har nok eller har lyst på brukt tøy så er det jo ingen krise at han sier nei. Anonymous poster hash: 2aa2b...60f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Det er jo kjempehyggelig det😊 Anonymous poster hash: 6d57a...2e2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Kjempe snillt 😊😊 du burde spørre Anonymous poster hash: 6d2b5...244
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Spør! Det er jo vanlig å gi bort og arve, så synes det virker helt innafor For ikke å snakke om veldig snilt og hyggelig. Kan ikke tro han vil bli fornærmet... Bare å si at du skal kvitte deg med babytlyet og om han vil ha noe av det Anonymous poster hash: b44ef...048 Eller kanskje bedre å si at babyen din har vokst fra en del klær og om det er noe han kan ha bruk for, så kan han få det Anonymous poster hash: b44ef...048
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #8 Skrevet 7. oktober 2015 Ok. Da er det ikke dumt å tilby han det. Da skal jeg spørre i morgen. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 0c524...bcf
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #9 Skrevet 7. oktober 2015 Ok. Da er det ikke dumt å tilby han det. Da skal jeg spørre i morgen. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 0c524...bcf Du får oppdatere oss etterpå Anonymous poster hash: f1986...9f2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #10 Skrevet 7. oktober 2015 Spør!! Men ikke prakk det på han hvis han ikke virker interessert! Så kjedelig å sitter der med masse tøy som man egentlig ikke er interessert i...... Anonymous poster hash: 9b5c3...23b
BareMas Skrevet 7. oktober 2015 #11 Skrevet 7. oktober 2015 "Du, det står en eske med babytøy der som babyen min har vokst fra. Hvis du vil, så kan du godt få det til babyen som kommer, det som ikke er av interesse lar du være" Noe slikt kan jeg ikke se at er verken påprakkende eller frekt, men bare hyggelig. Kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå