Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Alstå begynne på ny skole høsten man begynner i fjerde. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 36347...c3a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Gikk helt fint for meg, men det er tjue år sia da. Mulig andre tider nå. Anonymous poster hash: 36347...c3a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Min datter begynte i ny klasse i 3.klasse. fikk fort venner og ble inkludert med en gang 😊😊 nå går hun i 7.klasse og de tar fått flere nye i klassen de siste årene og i følge foreldrene har de blitt inkludert og fått ny venner raskt. Anonymous poster hash: 024f3...11f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Min datter startet i 4. klasse, første året gikk det strålende. Men så var det noen jenter som ikke likte hvor populær hun ble blant guttene, så de startet å mobbe henne, og fikk gradvis med seg flere. Dette ble stoppet relativt raskt, men de jentene fortsatte. Var bare resten som sluttet. Og de lærte seg etter hvert som de ble tatt, og ikke mobbe henne, heller bare prate dritt om henne. Nå har det gått bra med datteren min, hun har flere gode venner. Men hun blir og pratet stygt om av disse jentene, og noen får de med seg. Nå går min på ungdomsskolen da. Men det er jo helt tilfeldig hvordan det går. Jeg byttet selv skole da jeg var 9 år, og det gikk strålende. Hadde mange gode venner, som jeg fikk med en gang, og var populær. Anonymous poster hash: 2af69...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå