Gå til innhold

Årets bhg bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

år etter år.. !!!! Blir aldri fornøyd. Var aldri det med størstejenta. Dette er yngste's første bilder! Hadde gledet meg, for de ansatte sa hun smilte til fotografen. Årets julegave til besteforeldre, men Neida..1000 kr for bilder der hun ser sur ut, og det andre alternativet: alvorlig/skeptisk...

Anonymous poster hash: ff167...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel ikke så blide barn da?

Anonymous poster hash: a7c82...7cb

Skrevet

Du har vel ikke så blide barn da? Anonymous poster hash: a7c82...7cb

Enten det eller elendige fotografer. Fikk finere bilder av fotograf vi oppsøkte privat. Rart det der. Til og med så smilte de...

Skrevet

Du har ikke tenkt at det har litt med settingen å gjøre? Mange barn...en og en...fotografen har faktisk ikke mulighet til å bygge er tillitsforhold til din prinsesse på samme måte som når dere oppsøker privat.

Når det er sagt...Alle mine 3 har smilt og ledd på samtlige bilder...

Skrevet

Teite hi..der er mange barn som skal ta bilde på kort tid. Alltid opplevd flinke fotografer. Ikke skyld på fotografen at ungene dine er potte sure

Anonymous poster hash: a8d56...a1a

Skrevet

Må vel ikke kjøpe de om dere ikke liker de? Dere har jo rett til å returnere når dere ikke har sett de på forhånd. Kjedelig med dårlige bilder da. I bhg og på skolen går jo alt så fort, så man får jo ikke samme roen som ved en privat fotogtaftime, kanskje det er grunnen?

Anonymous poster hash: e090b...fbe
Skrevet

Hun kan gjerne være med på gruppebilde til neste år, men bildene skal sendes tilbake. Bilder av sure unger kan jeg ta gratis ;)

Skrevet

Har nesten aldri bestilt portettbildene, bare gruppebildene. Du trenger da ikke kjøpe bilder du er misfornøyd med. Ta bilder selv eller gå til fotograf selv idtedet

Anonymous poster hash: 8ab7b...545

Skrevet

Får du ikke se bildene før du bestiller? Du MÅ jo ikke kjøpe masse bilder hvis ingen er fine...

Skrevet

jeg synes første barnhagebilde til mini var veldig pent <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...