Gå til innhold

Hvor mange minutter er 9 timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 17308...82d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9x60 elr 9x6.......

Anonymous poster hash: 8c328...368

Skrevet

Virkelig? Du klarer ikke regne det ut?

9x60=....

Anonymous poster hash: 341a6...5ea

Skrevet

Og da legger du selvfølgelig til en null bak

Anonymous poster hash: 8c328...368

Skrevet

Strøk du i matte i tredjeklasse?

Anonymous poster hash: 9db68...d39

Skrevet

:lol: denne MÅTTE jeg bare inn å kommentere selv om det er kommentert før, men WHAT? Skjønner du virkelig ikke at du bare ganger 9 med 60?? *sjokkert*

Anonymous poster hash: f35c5...35c
Skrevet

Håper du tuller.

Si at du tuller. 🙊

Anonymous poster hash: bf4e3...a45

Skrevet

9 t x 60 min/t = 540 min

Anonymous poster hash: 27f83...d1d

Gjest Antarctica
Skrevet

Nå mangler bare de furtne kommentarene med "typisk at noen må være frekke, er det ikke lov å spørre om noe som helst, skal man liksom vite alt selv!?! Jeg googlet, men fikk ikke svaret, derfor spør jeg! Alle er ikke perfekte sånn som dere genier!"

Skrevet

Nå mangler bare de furtne kommentarene med "typisk at noen må være frekke, er det ikke lov å spørre om noe som helst, skal man liksom vite alt selv!?! Jeg googlet, men fikk ikke svaret, derfor spør jeg! Alle er ikke perfekte sånn som dere genier!"

Dette er allmennkunnskap på samme måte som "hvor mange timer er det i ett døgn". Du vet vell at det er 60min i en time???? Dermed må det vell bli 60x9??? Jeg fikk en toer i matte men til og med jeg forstår dette spørsmålet.

Anonymous poster hash: 32735...72d

Skrevet

Dette er allmennkunnskap på samme måte som "hvor mange timer er det i ett døgn". Du vet vell at det er 60min i en time???? Dermed må det vell bli 60x9??? Jeg fikk en toer i matte men til og med jeg forstår dette spørsmålet.

Altså du kunne ikke matte.

Regner med du ikke forstår sarkasme heller. 🙊

Eller kanskje det er leseforståelsen det skorter med.

Skrevet

Altså du kunne ikke matte.

Regner med du ikke forstår sarkasme heller. 🙊

Eller kanskje det er leseforståelsen det skorter med.

Skorter PÅ...... ikke med.

Anonymous poster hash: 2161c...405

Skrevet

:D

HI

Anonymous poster hash: 17308...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...