Gå til innhold

Min søster har aap...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skulle ha vært på jobb igjennom nav i forrige uke. Der har hun ikke vært.

 

Hun har derimot sagt til nav at tvillingene på 7 ikke kan være alene hjemme og at hun ikke har barnepass siden skolen var stengt på grunn av høstferien. Barna har vært til faren og besteforeldrene hele tiden, min søster har festet og hatt ferie.

 

Hun tok jo til og med ut barna en dag ekstra fra skolen i forkant av ferien fordi flybillettene til Bergen var billigere torsdag enn fredag.. Nå engster jeg meg for om nav kan finne ut dette. Vi bor i Osloområdet så håpet mitt er jo at nav har det så travelt at de ikke sjekker...

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 5f765...cb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun høres ikke voksen ut.

 

Anonymous poster hash: 1a00d...bc8

Skrevet

Så du bidrar til svindel? Så "fint" da...



Anonymous poster hash: 702be...f7c
Skrevet

Og skulle ha vært på jobb igjennom nav i forrige uke. Der har hun ikke vært.

 

Hun har derimot sagt til nav at tvillingene på 7 ikke kan være alene hjemme og at hun ikke har barnepass siden skolen var stengt på grunn av høstferien. Barna har vært til faren og besteforeldrene hele tiden, min søster har festet og hatt ferie.

 

Hun tok jo til og med ut barna en dag ekstra fra skolen i forkant av ferien fordi flybillettene til Bergen var billigere torsdag enn fredag.. Nå engster jeg meg for om nav kan finne ut dette. Vi bor i Osloområdet så håpet mitt er jo at nav har det så travelt at de ikke sjekker...

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 5f765...cb6

Mitt håp er at du da er såpass til menneske at DU sier ifra til NAV om snylteren.

 

Anonymous poster hash: ea51b...e8e

Skrevet

Hun høres ikke voksen ut. Anonymous poster hash: 1a00d...bc8

hun er 34 år, så jo hun er voksen!

 

Anonymous poster hash: 5f765...cb6

Skrevet

Så du bidrar til svindel? Så "fint" da... Anonymous poster hash: 702be...f7c

jeg svindler ikke! Jeg jobber fullt og har ingen hjelp fra nav.

 

Anonymous poster hash: 5f765...cb6

Skrevet

 

Hun høres ikke voksen ut. Anonymous poster hash: 1a00d...bc8

hun er 34 år, så jo hun er voksen!

 

Anonymous poster hash: 5f765...cb6

Da håper jeg du, eller noen andre rundt henne, kan hjelpe henne til å innse hva det vil si å være voksen. Høy alder hjelper ikke alene. Høres ut som hun trenger litt tough love

 

Anonymous poster hash: 1a00d...bc8

Skrevet

 

 

Hun høres ikke voksen ut. Anonymous poster hash: 1a00d...bc8

hun er 34 år, så jo hun er voksen! Anonymous poster hash: 5f765...cb6

Da håper jeg du, eller noen andre rundt henne, kan hjelpe henne til å innse hva det vil si å være voksen. Høy alder hjelper ikke alene. Høres ut som hun trenger litt tough loveAnonymous poster hash: 1a00d...bc8

argumentet til søsters er jo at hun ikke har hatt ferie i år. Hun har har vært nødt til å møte på nav-jobben for å beholde pengene og sier hun ikke har krav på ferie. Og det stemmer jo at hun ikke har hatt ferie, så forstår jo at hun trenger det.

 

Har nav måter å finne ut av at hun ikke har barna da? Er snakk om fem dager med 'skulk'..

 

Anonymous poster hash: 5f765...cb6

Skrevet

Om din søster ikke bekymrer seg over om at NAV finner utav at hun lyver, så synest jeg i alle fall ikke at DU burde gjøre det.

 

Du kan ikke hjelpe din søster med "sånne ting", da kommer hun aldri til å ta ansvar selv...

 

Senk skuldrene dine og ikke ta din søsters evt problemer med NAV over deg.

Skrevet

 

 

 

Hun høres ikke voksen ut. Anonymous poster hash: 1a00d...bc8

hun er 34 år, så jo hun er voksen! Anonymous poster hash: 5f765...cb6
Da håper jeg du, eller noen andre rundt henne, kan hjelpe henne til å innse hva det vil si å være voksen. Høy alder hjelper ikke alene. Høres ut som hun trenger litt tough loveAnonymous poster hash: 1a00d...bc8
argumentet til søsters er jo at hun ikke har hatt ferie i år. Hun har har vært nødt til å møte på nav-jobben for å beholde pengene og sier hun ikke har krav på ferie. Og det stemmer jo at hun ikke har hatt ferie, så forstår jo at hun trenger det.

 

Har nav måter å finne ut av at hun ikke har barna da? Er snakk om fem dager med 'skulk'..

 

Anonymous poster hash: 5f765...cb6

Fem dager skulk er ei hel arbeidsuke. Tror du en ordinær arbeidsgiver hadde likt det?

 

Ikke det, nei... Ønsk henne velkommen til virkeligheten. Si ifra til arbeidsgiver at hun lyver.

 

Anonymous poster hash: ea51b...e8e

Skrevet

Hvis sakbehandler er her inne, så finner vedkommende fort ut av det ihvertfall...

Skrevet

Hvis sakbehandler er her inne, så finner vedkommende fort ut av det ihvertfall...

Skrevet

Lurer på om "din søster" er deg selv jeg og nå er du redd nav skal finne ut at du har skulket...Hvis ikke må du bare la henne leve sitt eget liv. Hun er jo voksen og må selv ta følgene av dårlige beslutninger.

 

Anonymous poster hash: 753c9...dc2

Skrevet

Håer virkelig nav finner ut av det, for en snylter og løgner! Kjempeforbilde for sine barn..



Anonymous poster hash: 9747a...c96
Skrevet

 

 

 

Hun høres ikke voksen ut. Anonymous poster hash: 1a00d...bc8

hun er 34 år, så jo hun er voksen! Anonymous poster hash: 5f765...cb6
Da håper jeg du, eller noen andre rundt henne, kan hjelpe henne til å innse hva det vil si å være voksen. Høy alder hjelper ikke alene. Høres ut som hun trenger litt tough loveAnonymous poster hash: 1a00d...bc8
argumentet til søsters er jo at hun ikke har hatt ferie i år. Hun har har vært nødt til å møte på nav-jobben for å beholde pengene og sier hun ikke har krav på ferie. Og det stemmer jo at hun ikke har hatt ferie, så forstår jo at hun trenger det.

 

Har nav måter å finne ut av at hun ikke har barna da? Er snakk om fem dager med 'skulk'..

 

Anonymous poster hash: 5f765...cb6

Du kan forstå til du blir blå. Det endrer ikke reglene. Du må yte for å få. Vanlige arbeidstakere må også opparbeide seg ferie, det vet du sikkert siden du er i arbeid.

 

Anonymous poster hash: 1a00d...bc8

Skrevet

 

Så du bidrar til svindel? Så "fint" da... Anonymous poster hash: 702be...f7c

jeg svindler ikke! Jeg jobber fullt og har ingen hjelp fra nav.

 

Anonymous poster hash: 5f765...cb6

 

Når du vet hun svindler og ikke sier fra om dette er du like skyldig i svindel som henne.

 

Håper NAV finner det ut og kutter hennes støtte. Kanskje våre skattepenger i stedet kan brukes på de som trenger og fortjener det.

 

Anonymous poster hash: 47766...625

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...