Gå til innhold

ENDELIG va skatteoppgjøret her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan jeg forvente de på konto?

Anonymous poster hash: 85d0c...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google it!

Anonymous poster hash: 98290...e39

Skrevet

Det kan ta inntil en uke mener jeg det sto på skatteetaten sine sider....

Jeg fikk det også i dag, deilig. Pengene går til tannlege og julegaver ;)

Anonymous poster hash: 1a2df...aad
Skrevet

Jeg trodde man fikk det kunn om om sommern? Altså at enten om man får penger tilbake eller skal betale skatt? Er dette noe nytt? Mannen nevnte også noe med at de sjekker hvor mye penger man har på konton? Har det noe å si for skatteoppgjøret? Hvordan sjekker om jeg får skatt tilbake?

Anonymous poster hash: 2992e...faa

Skrevet

Jeg trodde man fikk det kunn om om sommern? Altså at enten om man får penger tilbake eller skal betale skatt? Er dette noe nytt? Mannen nevnte også noe med at de sjekker hvor mye penger man har på konton? Har det noe å si for skatteoppgjøret? Hvordan sjekker om jeg får skatt tilbake?

De fleste får skatteoppgjøret sitt i slutte av juni, og da får de vite om de får igjen eller må betale restskatt.

De som er selvstendig næringsdrivende, leverer selvangivelsen på papir, eller bare er uheldig og havnet nederst i bunken så de ikke rakk det før sommeren får det på høsten.

Det er det samme skatteoppgjøret som du sikkert fikk i juni, altså for skatteåret 2014.

Skrevet

De fleste får skatteoppgjøret sitt i slutte av juni, og da får de vite om de får igjen eller må betale restskatt.

De som er selvstendig næringsdrivende, leverer selvangivelsen på papir, eller bare er uheldig og havnet nederst i bunken så de ikke rakk det før sommeren får det på høsten.

Det er det samme skatteoppgjøret som du sikkert fikk i juni, altså for skatteåret 2014.

Aah, da forstår jeg litt mer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...