Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Har ekstremt mye utflod og blir våt gjennom trusa etter kort tid. Med truseinnlegg begynner det å klø pluss at det blir klamt og ekkelt. Har prøvd å bruke dopapir, noe som absorberte utfloden ganske bra og jeg følte meg tørr og fin, men papiret smuldret opp så både truse, bukse og underlivet var fullt av papirsmuler. Bruker bare bomullstruser nå, men det er så vått, klissete og ekkelt. Anonymous poster hash: 608f9...db9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Dytt Anonymous poster hash: 608f9...db9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Kanskje du kan prøve noe slikt: https://www.apotek1.no/produkter/mesoft-usterile-kompresser-5x5cm-100stk-806158p Anonymous poster hash: f1df6...4f7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg tåler ikke vanlige truseinnlegg, får så lett candida. Under graviditet ble jeg så ille plaget at jeg bestilte innlegg av bambus, ladypad. Flergangs, jeg kolevasker de. Anonymous poster hash: 35b9a...650
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Kjøper de binda til ekstra billige koster 8 jr pakka og de er ikke plast på toppen, de funker greit her. Også plaget om det blir for tett Anonymous poster hash: 2a83c...a3e
**venter** Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Det finnes i bambus. Jeg vurderer sterkt å kjøpe det selv nå som jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå